Alla inlägg under juli 2007

Av stina passi - 31 juli 2007 23:38

blogg här nu jag också..


ja iaf idag så har jag inte gjort så mycket åkte ifrån johannes vid 1, sen kom jag hem o skulle försöka pyssla ihop träningscykeln som mamma köpt , fyfan de gör jag aldrig om. hur svårt som hellst med alla sladdar o grejjer som skulle sitta till dendära lilla skärmen o allt. 


jag har förrsten namnsdag idag :) andranamn elin äre väl idag ja vet inte har inte kollat men sara grattade mig på namnsdan iaf:D haha.. o på fredag fyller jacob år, 6 år storkillen;> har inte köpt nått än men kanske står med på mammsens present till han. ska klippa mig imorgon också men vet inte hur än.. sitter o tittar på lite bilder hur de kan bli har inte klippt mig på decennier typ. ser ut som en risbuske efter alla färgningar oso.. 


och lyckosten johannes ska på zorbing på torsdag, jag som också vill! suck.. less man blir;d menmen. han ska iaf HIT efter det:D klarar mej inte hur länge som hellst utan han heller.. :) sen ska vi vara hos han i helgen, mysigt. katarina(mamma hans) jobbar natt fredag lördag söndag så de blir helmys o va där ensam hemma :) men nu vetja inte om jag orkar skriva nå mer skriver nog mer imorgon :)


pusshej 

Ovido - Quiz & Flashcards