Alla inlägg under oktober 2007

Av stina passi - 30 oktober 2007 13:44

weei har nyss cyklat 1,6 mil som vanligt. halvtimme och det börjar faktiskt visa liite resultat :) 4 kg minus på nån vecka iaf. Mer ska det bli men det är en början iallafall!


linserna mina kom idag men såklart hade dom inte kommit till ica, än. ska hämta dom senare.. :P efter maten eller nått när jag orkar. :)


aja nu ska jag leta min försvunna mobil .. inge.P



Av stina passi - 29 oktober 2007 17:15

JA kollade på fronter nyhss av nyfikenhet ifall nån lärare hade rättat nått, och yes de hade dom ju, fick mvg again (y) på my dream vacation.yes

SYrsans bil hade börja brinna igår också fyfan va ångest ja fick när hon berättat de. . tänkte liksom på det värsta då. Jävla idioter som inte stannar henne! nån snäll jäkel gjorde ju iallafall de=) så hon kom i brandbil hit igår. :P sara bah, de är nog nå fel på hissen så var de emmas skjuss:P haha. partylite visning hade sara här igår också helmysigt. :) men men


cyklade nyss 2,5 mil:D! hel nice de iaf. men nu ska jag skriva lite med johannes sen ska jag gå och kika på teve, hör av er om de är nå skojs som händer ikv :) 

Av stina passi - 27 oktober 2007 10:31

igår var jag på skolan då som vanligt till 3 typ sen fick vi sluta, gick på stan med julia dennis o matilda, haha.. gick runt där till sju typ sen gick vi på texas o dom käka (ja snika av matilda..) sen gick vi på bio såg mr woodcockxD träkuk^^ hahah, aja den va halvrolig höll på o somna men aja då har man sett den iaf.. sen efter de mötte ja uipp sara vid 11 typ o gick upp till therese som ville att ja skulle va barnvakt, sen vaja där till 3-4 tiden typ på natten, sen kom magnus o ja träffade mange myt också:P hahah.. så gick ja o magnus till taxin o åkte hem. jävligt trött vaman så va faan gör ja vaken nu:P

Av stina passi - 26 oktober 2007 12:29

ja sitter på skolan nurå ,blir matfors ikväll med jennie o ida o ida o elin ;P haha! MYSIGT. idag ska jag på stan också med älsklingarna:D wiih. ska gå lite tidigare bara(A) smyga iväg


dom slutar ju 2 dmom jävlarna ;o hah. :) aja fick ett sött av ett sms av julia ;P jagba skicka ett sms när ni snart är i stan så går ja då,

honba" yeah, slickar ett sms" haha :) slickar;P jajaajajajaaj nu kom bitte så då ska ja ta o börja ja . puss !


johannes vi måste fixa dehär nu för du vet att jag älskar dig mer än allt, du betyder obeskrivligt mycket för mig och det vet du ju. Älskling, du och jag ska det ju vara. !

Av stina passi - 26 oktober 2007 09:35

jaao ikv kanke man ska till matfors då med ida osv :) skojjsa på lite. Ska på stan först en sväng med julia osv.. :) mysigt. :D kanske köpe rnått ;) men men. Har rast nu till 10 och då skulle christer besikta bilen:Shaha på en rast kul liv. aja =) väckte johannes imorse men vafan fick man fö det, en utskällning. tack för den älskling=)


:D jag är hungrig åt inget anant än gröt imorse =P haha. Den va inge mättande . men nu ska jag ta o mixtra lite med bilder jag tog imorse ;P haha =) puss.

Av stina passi - 24 oktober 2007 08:41

fyfan va skönt att de snart blir lov, då tänker ja partaja iallafall. Någon dag, =) ska börja köpa mina julklappar idag tror jag! haha.. får se vad som händer :) ska iallafall gå och köpa en brunkräm idag, sen ska jag nog gå och köpa julklappen till sara & mamma kanske.. :) kanske pappa också. jaja. nu ska jag ha redovisning, sen idag ska jag vara med johannes iallfall. hehe...

Av stina passi - 23 oktober 2007 16:18

ja har vart på skolan då som sagt, inte gjort mycket. Har inte hänt ett dugg idag. inte ett skit. På lunchen sprang ja omkring med johanna o angelica på stan. skoj de. käkade ingen lunch de var ändå äckligt tydligen.


ja men ja ska väl gå nu jarå. who cares!=) 

Av stina passi - 23 oktober 2007 08:42

skola igen då, lite less eftersom mina böcker osv tydligen försvunnit. tack för de. less.







Ovido - Quiz & Flashcards