Alla inlägg under april 2008

Av stina passi - 30 april 2008 17:23

Ja just nu sitter jag hos anna =) ska snart gå ner och grilla jag ska bara vänta på att julia bli klar.


skriver imorgon!


krama!

Av stina passi - 30 april 2008 17:23

Ja just nu sitter jag hos anna =) ska snart gå ner och grilla jag ska bara vänta på att julia bli klar.


skriver imorgon!


krama!

Av stina passi - 29 april 2008 22:15

säga godnatt =)

godnatt kära bloggläsare, eller okära det kvittar =)

dröm sött inatt. för det ska jag göra

eller Johannes har lovat att besöka mig i drömmarna.. <3

den gosnosen sover ju inte med mig inatt, uscha!

jag vill alltid ha honom med mig.



Näe, nu måste jag sova. klockan ringer 06:40 imorgon för ovanlighetens skull(onödigt med skola när man bara ska dit för entimma typ, och jag får liksom åka typ 2-3 mil till min skola.. )


NATTI!

Av stina passi - 29 april 2008 22:11

hahaha så dum jag kanvara allstå. imorgon får jag mitt studiebidrag, hör och häpna.. på sista april. HAAH det hade jag inte tänkt på förut om jag ska vara ärlig. jag är så dum, åh..

nu ska jag se en film =)


Alltså en jävligt korkad fråga, ni vet inte vad jag har i garderoben men,

vad ska jag ha på mig imorgon?

Av stina passi - 29 april 2008 21:57

imorn är det party !:))

Av stina passi - 29 april 2008 20:36

Ibland så önskar jag att jag var en helt annan person, i en helt annan tid, på en helt annan plats.

Ibland trivs jag bara inte med vem jag är, vart jag är eller hur jag är. Jag vet att jag KAN ändra på det om jag vill, men jag törs inte. Jag är rädd för förändringar.

och nej, jag vill inte göra slut med johannes och göra mitt liv till ett helvete eller göra någon annan usväng i livet. Men, varför bor jag där jag bor? Varför är jag som jag är? Varför är jag där jag är just nu och inte på något annat ställe?

Konstiga funderingar men ja, så kan det vara.


Har varit allmänt nedstämd idag kan vara därför jag inte trivs med mig själv just idag. Jag har varit lite sur. och sen, vad förväntar folk att man ska vara när man är så sjuk som jag är? Jag är så förkyld att jag vet varken ut eller in, kan knappt andas.


Och då kommer pappa och vill att vi ska möblera mitt rum. Ja! EN FÖRÄNDRING! och det var ju bara bra egentligen så slipper jag ha det likadant.. igen och igen och igen. och jag fick lite roligare kanaler också! + att jag kan hyra film via min tv :) och sen eftersom jag har hd? på min tv (tror jag har det) så vill jag ha sån teve också:( asså sånna kanaler. men de har jag inte. baiz.



NU har jag lättat på hjärtat lite.


Av stina passi - 29 april 2008 13:25

Ja idag hade vi nationella igen i Engelska. Idag var det lyssna/skriv delen. Muntliga har jag ju som sagt redan haft. och det var svårt.

Ja men nu är allt i engelska klart iallafall.


Just nu har jag näthandel som jag är helt klart med. Vi har prov i det imorgon och det ska bli så jävla värdelöst tråkigt. Vi har inte ens en bok så att vi kan läsa på det! suck!


Idag ska jag träna efter skolan, och jag hoppas att efter skolan är snart, eftersom jag är klar. Men om vi ska gå nu måste vi tydligen skriva MVG på provet imorrn? hur fan tänker lärarna här egetnligen?

När vi inte ens har en bok så vi fårläsa på?

jag har opfs 15 sidor anteckningar att läsa på,men det är ju egna ord, som kan va fel.:s


Nu ska jag ta och vara less för mig själv



pöss

Av stina passi - 28 april 2008 17:57

Men det visst ni ju redan. Åh men idag är det speciellt. Känns som jag har fjärilar i magen :P även fast jag träffat och sett johannes i mer än2,5 år. nu ska jag snart dit och det känns som första gången jag skulle dit, märkligt.


aja ska bli så mys att komma dit iallafall. Vi ska kramas och pussas.. och äta tortellini. i love it.ska köpa med mej nått karra tror jag också.. (A) eller nått annat. sallad :O åh va gott det var att äta det idag.

Åt världens godaste sallad som mamma gjort idag :) med sånnadära skitgosa osttärningar:D


Nu ska jag packa mina saker. Hörs imorgn elr ikväll gullisar :P

Ovido - Quiz & Flashcards