Alla inlägg den 11 april 2008

Av stina passi - 11 april 2008 21:36

Men den kommer inte bli så mkt äldre haha närå. Skämt.

Jag ska nämligen bara vara barnvakt hela kvällen och det är faktiskt skönt, att bara ta de lugnt, visserligen blir de väl inte mycket sömn eftersom blenda bruka vakna till ibland. .men men cash får man ju också :)


Var även snäll mot min systeryster och lånade ut 300 kr åt henne så hon kunde se timbuktu, som jag också vill se! Mah god ya know! haha nejdå,

Men han är rätt bra.

Sitter här och tittar både på datorn och teven, det är svårt.

Jag väntar även på att lilljohannesgosibubbi ska komam till datorn. men de gör han inte. Verkar det som haha .

JO nu kom han:D

Han hade spelat den nörden , haha.

 Magnus ska du fixa en blogg åt mej?:D:D jag vill haa! =D


Iaf pratade jag och pappa idag angående vårat lilla tjaffs där. Lilla och lilla men egentligen borde man ta till mig MER av han han säger till mig. För det är faktiskt bra, att jag kanske ska börja 'tänka efter' före. Men egentligen, vem har den begåvningen att göra det?


Aja tar den diskussionen här någon annan dag, för nu ska jag prata med johannes! :)


trying figure oút this life




Av stina passi - 11 april 2008 13:55

Lite happy är man vell idag endå ;)

Ska bvara barnvakt igen ikväll i think, men men, kanske får sällskap av Natalie!:D som jag saknar såhäääääääääääääääääär mycket! har inte träffat henne på hundra år :( sad but true.


Ska nog sluta sitta här nu och nörda >,< jag är töstig!

Av stina passi - 11 april 2008 09:32

Ja jag är verkligen på bra humör idag. Not. Eller jo det är jag väl, men imorse vaknade jag och var på uruselt humör. Varför?


JO! därför att jag vaknade helt ensam. I johannes säng?! Undrade som en idiot vart han var någonstans, men så tittar jag på hans soffa och ser han där. Haha får panik över ingenting o börjar storböla för mig själv sen väcker jag honom och frågar varför han sovit där och inte med mig. ' du tog täcket hela tiden'. Jaha men svårt o väcka mig då? suck.


Jag som älskar att sova med honom. Men inte det inte, bläh.

Kommer ju inte få hålla om honom förren imorgon nu ju.

Men men, har nyss gjort klart uppgiften som vi hållt på med i 2 veckor på svenskan. Vi har läst ett öga rött och skrivit uppgifter till den, och det är jag klar med och det känns jävligt skönt.


Ska nog dra iväg lite tidigare idag, alltså från den här lektionen. Tänkte ta mig lite träning på friskis så jag sparar lite tid en fredag som denna.

Så tar väl kvart över 11bussen behöver jag bara gå 20 min tidigare. ca.

Aja, ska inte skriva så mycket mer nu, uppdaterar senare


ha en bra fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards