Direktlänk till inlägg 11 april 2008

Fredagskvällen är ung :)

Av stina passi - 11 april 2008 21:36

Men den kommer inte bli så mkt äldre haha närå. Skämt.

Jag ska nämligen bara vara barnvakt hela kvällen och det är faktiskt skönt, att bara ta de lugnt, visserligen blir de väl inte mycket sömn eftersom blenda bruka vakna till ibland. .men men cash får man ju också :)


Var även snäll mot min systeryster och lånade ut 300 kr åt henne så hon kunde se timbuktu, som jag också vill se! Mah god ya know! haha nejdå,

Men han är rätt bra.

Sitter här och tittar både på datorn och teven, det är svårt.

Jag väntar även på att lilljohannesgosibubbi ska komam till datorn. men de gör han inte. Verkar det som haha .

JO nu kom han:D

Han hade spelat den nörden , haha.

 Magnus ska du fixa en blogg åt mej?:D:D jag vill haa! =D


Iaf pratade jag och pappa idag angående vårat lilla tjaffs där. Lilla och lilla men egentligen borde man ta till mig MER av han han säger till mig. För det är faktiskt bra, att jag kanske ska börja 'tänka efter' före. Men egentligen, vem har den begåvningen att göra det?


Aja tar den diskussionen här någon annan dag, för nu ska jag prata med johannes! :)


trying figure oút this life




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards