Alla inlägg den 22 april 2008

Av stina passi - 22 april 2008 18:37

Jag undrar bara, ni som läser, vad tycker ni om min blogg? Borde jag inrikta mig på att skriva om ett specifikt ämne? Om min vardag (som jag gör nu) eller om något annat, mode har jag inte så mycket att skriva om,och sådana bloggar är det ju heller ingen brist på, men utöver det så tror jag inte att det finns några gränser.


Tycker visserligen att det är kul att skriva som jag gör nu, men om jag kom på något annat jag kan skriva om så är ju bara det positivt.

Kanske ska börja skriva om min väg mot egen företagare? Fast är inte så säker på att jag vill bli det faktiskt. Jag går ju entreprenörslinjen, men jag är mer inriktad på att liksom utbilda mig till något utöver det, som läkare eller polis.

Läkare lockar mig mest. Läste nyligen i tidningen om hur bra löner dem kan ha. En fördel (enligt mig) är ju om man tycker det är roligt på jobbet men jag kommer nog mest utbilda mig efter vilka löner jag kan räkna med. För livet går ju egentligen ut på att överleva? Och ska jag ha det liv jag drömmer om så kommer det krävas en del.. 


Skickade iväg en till jobbansökan igår också, den här gången på Café Charm. Man får hoppas på det bästa, skickade med en liten bild också eftersom Erica tipsade mig om det. Jag får hoppas dom inte blir rädda bara hehe.


Näe nu ska jag dra med mig älsklingen till Schläshlongen eller vad det heter och mysa. Kanske slå på en film, är ruskigt sugen på något gott också.

Men eftersom jag nu inte tränat sen i lördags så borde jag absolut inte proppa i mig något. Ska iväg imorgon och träna om magen tillåter. Har tänkt ut en sak nu också att mina träningsdagar ska bli : Måndag, Onsdag, Fredag och söndag. För det är dagar då jag inte är med Johannes, och då har jag verkligent tid att vara där.


Men nu börjar jag nästan få kramp i mina fingrar.

Kändes som att nästan behöves att få skriva av sig lite. 

Av stina passi - 22 april 2008 18:32

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=37786


Bli medlem där så skulle jag bli jätteglad, det är en jätterolig sida! man kan tjäna ihop biobiljetter och så vidare!

och kom ihåg att vara aktiv där, redan vid 400 poäng får du din biobiljett, du behöver bara värva 2 stycken !

se till att få över 100 poäng bara.. ;) för det är då man räknas som aktiv.



Av stina passi - 22 april 2008 17:59

Ja idag mår jag bättre iallafall, till skillnad från igår hua hua.

Kunde gå på skolan idag iallafall så bra kände jag mig, dock sämre nu.

Skönt att inte hamna efter så mycket.


Idag ska jag bara ta det lugnt med älsklingen, vi har myst på kramats o grejat på! Åt även världens godaste makaronlåda, heter det så? aja, gott var det iallafall !


Ska ta och vila upp mig lite extra nu också, men jag uppdaterar ikväll!:)

förresten, om ni vill så tipsa mig om ni har eller vet om några bra tävlingar, kul med sånt. Önskar man kunde ställa upp med sånna själv :P 

Av stina passi - 22 april 2008 10:31

"Jag är med och tävlar hos Katarinaz.blogg.se om ett jätte fint hjärthalsband
och jag tycker att även du ska vara med ju fler desto roligare"

Av stina passi - 22 april 2008 09:07

Jag är med och tävlar om dessa örhängen  :) Gör det du också!


http://ohneskog.blogg.se/1208638995_vinn_bamboorhngen.html

Av stina passi - 22 april 2008 08:54

Det ska jag Johanna och Angelica skriva, uscha va tråkigt.

Men men, jag ska skriva den nu så det är klart.


Pussi <3

Ovido - Quiz & Flashcards