Alla inlägg under juli 2008

Av stina passi - 24 juli 2008 12:37

Jag har en NY bloggadress nu, där jag uppdaterar mer!

Stinaeipassi.blogg.se

läs där istället!  


KrAM!

Av stina passi - 22 juli 2008 11:33

Haha igår när lilla dutchess var här,lilla rottweiler valpen, så kan jag ju säga att morris inte vart speciellt glad, min lilla ettåriga katt. Haha vad hon såg rolig ut då! Reste ragg(ochhon får verkligen en liten tuppkam från svans till huvud) och idag, så låg hon och gosade lite i soffan, hon var helt vaken, så la jag mig och liksom "luktade" i hennes päls. Och fyyy satan vad rädd hon vart, jag brukar alltid göra så! så hon går nog på nålar hon efter gårdagen haha.


Igår när jag kom hem vid 8 (typ 1,5 timme efter emma åkt hem med vovven) så hade hon FORTFARANDE ragg. haha lillfjanten!

och nu vågar hon knappt komma fram till mig, men det lägger sig väl. nu kom hon igen och strök sig vid benet .. tönten min =)


Nu ska jag skriva klart, sen ska jag äta lite lunch sen lägga mig en stund i soffan, sen packa väskan och dra mig inåt stan en stund. Titta runt lite bara, jag ska spara mina pengar till selånger, fast där ska jag inte göra av med så mycket heller.. busspengar kanske. Och om jag hittar någon piercing eller ngt annat kul. Det brukar ju finnas gott om det där. :P och NÅN karusell.. ångrar nästan lite att jag gjorde av med 500 kr på bungyjumpen, pengar jag hade haft nu .. men men.. det var LIIITE värt det iaf!!



Av stina passi - 21 juli 2008 20:07

stinaeipassi.blogg.se .. funkar det?

Av stina passi - 21 juli 2008 19:22

Nu ska jag snart äta, sen ska jag åka med far min till lucksta, blir där till fredag i think, eller torsdag. Nu ska jag äta mat och kolla vart man kan köpa rottisar för jag ska ha en!!! när jag har råd dvs..men de ärväl nu man ska passa på o spara till de .. när man inte har massa andra utgifter..fast är å andra sidan inne på att ha en dobbermann jag.. rätt tjusig dom med. Eller afrikansk mastiff.. efter att jag träffat en sådan i helgen ,skitfrän!



Av stina passi - 21 juli 2008 18:12

Syster Emma och hennes man Johan har skaffat sig den sötaste hunden jag någonsin sett iaf :) Dutchess heter hon och är en liten rottisvalp på 13 veckor. Tror ni jag vart förälskad? jaa..

Så emma och johan behöver ni någon gång hundvakt så vet ni vem som ställer upp!


nU  ska jag duscha sen pallra mig bort till bror igen :)

Av stina passi - 21 juli 2008 01:18

är ju som sagt förkyld, eller vad man nu ska kalla det, förkylningen sitter inte i näsan, den sitter i halsen. På stämbanden tror jag nästan!(rösten strejkar, tror ni de va kul o jobba idag då eller?....)

Var bort till bror min förut , kikade på lite tv och tomten är far till alla barnen! Kul att han och erica bor såhär nära nu, så man kan umgås mer än man gjorde förut!


Ska fortsätta använda mina clinique krämer, dom första kvisslorna jag fick har ju försvunnit och sen fick jag ju ett svar från jessica också, så jag fortsätter med dem men man vart väl lite orolig när man hade mer finnar än ansikte .. :P nästan.

Jag är nog lite bortskämd med min hy eftersom jag aldrig haft finnar hittills. någon enstaka då och då men inte mer än det.


Jobbade idag 16:00-20:30. Var skitjobbigt med tanke på att min röst är borta, men det gick. Glass/milkshake maskinen kraja,jag som var såå sugen på milkshake!(banan smaken är skiiitgod, jag får ju inte äta chokladvarianten, jag ska ju hålla mig lite ifrån choklad)


Nu är klockan över spöktimmen så nu vågar jag släcka lampan.


ska se lite parlamentet bara!


Ovido - Quiz & Flashcards