Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

hjäälp mig!

Av stina passi - 20 juli 2008 10:37

vad har hänt med mitt ansikte`?

JAg har börjat använda cliniques 3stegs vårdande ansiktsserie, och jag vet ju att huden kan få några finnar och små kvisslor här och där. men hela ansiktet?

 borde jag sluta med produkterna eller är det bara huden som vänjer sig? Eller har jag kanske fel produkter anpassad till fel hy?


ska jag gå till jobbet idag och se ut såhär!? hjääälp! ser ju ut som jag har mässling :(:(

 
 
lammet

lammet

20 juli 2008 23:18

hej hej! tänkte bara säga att min lillasyster använder också clinique och de sa till henne att hon kommer antagligen få massa kvisslor och finnar i ansiktet först för man öppnar alla porer och rensar ut men att de blir bra sedan! och efter ett tag så försvann alla hennes och hon har riktigt fin hy nu! så det kommer nog försvinna, brukar bli att man får mkt skit i ansiktet när man börjar öppna upp allt! //Jessica (=

http://lammet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards