Alla inlägg under januari 2008

Av stina passi - 31 januari 2008 19:49

ja ska väl skriva lite idag också då. Var endast på skolan som vanligt, sen så tränade jag. sen åkte jag hem, och då åt jag, med älsklingen.:) sara var också här o de va ju ett tag sen man träffade henne :)  så de va kul :D

en sak var iaf konstigt, johannes har inte fått sitt studiebidrag:s nån annan som de har krångla för?:S och nej han har inte skolkat ngt.


mysko dedär. aja nu ska jag gosa med bejbi:D 

Av stina passi - 30 januari 2008 08:40

Jao grattis carro 18 år idag:D


sjöng nyss för carro här i klassenhähäh, jag hoppas jag fyller år på sommarlovet i år också, haha! elr ja fyller förresten år på en lördag tror jag, fan bra de ;)

förresten äre nån som ska festa i helgen? jag ärpå isf:D haha!

jag får ju pengar inatt så, studiebidrag -,-


Men men, ska väl ta och göra nått vettigt nu!:P


Av stina passi - 29 januari 2008 09:00

ja nu sitter jag och har naturkunskap. suck. döda mig någon.

kemi är verkligen döden.


jaa idag ska jag åka o träna i min ensamhet elvira dissade,

så.. ochh nattis tärnar inte på tisdagar elr onsdagar,,

 blää aja de löser sej! jag ska träna iafl:P


blir väl bara en halvtimme,-timme eller så, men bättre än inget alls;P

jao johannes ikv.. :S


puss

Av stina passi - 28 januari 2008 13:39

SNART. åh jag dör nästan utan pengar8-)


om du just nu ligger ensam med honom i sängen, har det alltid varit någon innan dig och det kommer alltid vara någon efter dig, och vad han säger så kan du lika gärna inse att han har sagt samma sak till hon som låg på samma plats som du gör nu. inse det och saknaden kan bli mindre. hur bra du är och hur snäll du är kommer det alltid vara någon som är bättre och någon som är sämre än vad du är. för han kommer alltid att säga att du är vackrast och att du är den enda, för tillfället så ljuger han inte men för stunden vill man inte ha ett löfte. han kommer alltid att säga det du vill höra, sant eller inte sant så faller du för det. glöm aldrig att han spelar ett spel. spela med om du vill, men satsa aldrig allt, för det kommer han aldrig att göra.


jeppjepp.


men nu skaja dra, elr ah snart. ska traina med nattis as usual;)

Av stina passi - 27 januari 2008 22:01

Jadu, igår var jag med johannes katarina inger och åse på tandori och käkade, fan va lite rätter de va :s bara kyckling typ också. och starkt var de! aja mysigt endå att få äta fint med älsklingen, vi fundera på å äta ute nu snart nån ting också=)


 mysigt de jaja, kollade fronter nyss fått ett såntdär cp beyug av malin igen ;p g+++ :S haha :)

less ja blir på sånna :P men men de är väl bra endå,


men´men, imorgon blir de träna igen som vanligt, har köpt nå tabletter som ska öka fettförbräninngen haha :P


jaja, nu ska ja älska med älsk haha nerå


puss

Av stina passi - 26 januari 2008 17:43

var påväg att skriva december och ja, då hade ni fått slagit mig i huvudet. Och idiotstämpla mig. Jaja
Ikväll blir det middag på tandori med johannes,katarina och inger. Trevlans, och jävligt gott ska de bli;)

hehe, jaja.


Nu ska jag ta och fixa mig för jag ser att min buss går om , ja sisådär en halvtimme och jag har typ nyss duschat:)(bra gjort IDIOT!!!) haha.


köpte förresten..

elr  de va inget!

jag har brottåm!!!
jaa bokstäverna ska byta plats där ja men jag roakr inte!

BYE! 

Av stina passi - 24 januari 2008 19:49

GUD så trött jag är.. sov till halv 11 ungefär sen så började dom skotta så jävla glatt utanför mitt fönster.. idioter. jag kan plumsa i snö om det ska vara så.

Jaja, har bara varit hemma idag. Mådde inge vidare imorse om man säger så. Men men vilket som så tränade jag idag(bra gjort, öh, när man är sjuk) men jag kan bara inte låta bli, de är beroendeframkallande som fan!


Men nu ska jag gå och titta på teven eller något annat roligt.


puyss 

Av stina passi - 23 januari 2008 14:50

ja nu har man blivit sjuk känner jag, alldeles snorig och det bara svider i mina ögon. Men jag tänkte vara på skolan en bit in på nästa lektion. Tror jag. Eller så åker jag hem, jag har beslutsångest som vanligt. Usch. Men ska nog packa ner datorn nu tror jag.


Förlåt om jag inte uppdaterar så ofta men jag har verkkligen inte lust, vet inte varöf.r


puss

Ovido - Quiz & Flashcards