Alla inlägg under mars 2008

Av stina passi - 31 mars 2008 22:28

Jag älskar Johannes, mest av allt:)

Vi har snart varit tsm i 2,5 år:D:D


Love you FOREVER!<3 

Av stina passi - 31 mars 2008 19:01

Vill ladda upp denhär krullbilden haha:D lockhåret..

presenten till pappa btw=)

den är itne så fin men men=) 

Av stina passi - 31 mars 2008 18:23

Min pojkvän tycker att jag ska tipsa er om denna hemsida så då gör jag det:)

http://www.biltjuv.nu/?ref=74700


Nu har man varit och handlat lite nya kläder också, 2 linneno lite småsaker.

solade också de bjöd älsklingen på snäll som han är=)

Nu ska jag  spela sims och sen ska jag göra en ansiktsmask!:D


Ha DE BAR! 

Av stina passi - 31 mars 2008 11:00

ååhh nu åker jag hem mår skit.. men måste ju följa med johannes på birsta suck..

Av stina passi - 31 mars 2008 08:50

jaa igår skrev jag ingenting för jag mådde så jävla dåligt. Kändes som feber elr nått ;/ men klev upp imorse endå för o gå till skolan o sen kom jag ju på att studiebidraget kommer idag=D då vart jag glader..


Måste även klippa mig snart ;/ Hua håre ser ut som ris ..


SKriver mer sen för jag ha rlektion nu :)


Bli medlem här, då blir min pojkvän glad :-)

http://www.biltjuv.nu/?ref=74700

Av stina passi - 29 mars 2008 17:27

Jaa då har man gått och blivit sjuk då..  suck.  Så jävla ont i huvudet och halsen så egentligen borde jag inte sitta här. Tur älsklingen är här så han får ta hand om mej ;)


Ikväll så blir det bara lugnt, är ju sjuk som sagt.. så ska nog sova ett tag snart, Efter maten som Katarina står och lagar nu. Är hungrig som ett as.


Köpte mig ett par nya brallz idag också,  från lee asfina tkr jag iaf..

men nu tror jag att jag ska snika en puss från baben,så han också blir sjuk...(A)


johannes är btw mitt allt ! 

Av stina passi - 28 mars 2008 14:20

Jaa igår var jag som sagt på laserhallen med jennie ida och anna o massa andra, rätt kul bara det att grejerna inte funkade riktigt som de skulle. Lite trist det faktiskt.

Efter det åkte jag anna och jennie till jennie, och fixade oss sen ringde vi skjuts och åkte till rudegården i matfors.

Där rent ut sagt sög det redan från första början. Dock roligt att träffa massa folk :) Även älsklingen <3 Såå glad jag vart när jag fick se han :D!

hade inte träffat honom sen måndag :((

Sen vid klockan halv 1 ca kom min världens snällaste bror och hämtade mig anna och jennie och vi åkte hem :)



Klockan 8 Imorse vaknade jag av mitt mobillarm som jag ställt, kollade lite på teve på datorn sen så kom älsklingen strax efter det, äntligen<3

har längtat efter honom så mycket.

Vi har varit på Birsta sen 10 cirka , och jag har köpt följande :P

- 2 linnen på h&m

-Sminkborttagning

-Duschgrejor

-naturdiet soppor:P

- och xxx :P


haha ;) ikväll blir det nog mest lugnt för min del. Om jag orkar så åker jag bort en timme eller 2 till jennie, och umgås lite med brudisarna där. :-)


Over n out!

Av stina passi - 27 mars 2008 16:20

Japp dit ska jag ikväll ;D kuliigt. Mihi.

Har aldrig vart där (A) haha. Men nuså..

Åh jag måste ha tag på johannes, :(


älskar dig gubben <3 

Ovido - Quiz & Flashcards