Alla inlägg under december 2007

Av stina passi - 31 december 2007 12:33

ja men då var det nyår nudå ! Gött de:Pska till ida sen o va där först sen drar vi nog nånstans därifrån. tror jag? äh jag vet ingenting jag.

det blir nog bra. ska snart börja välja kläder inför kvällen. har svårt att bestämma mej. om jag ska ta dendära svarta tröjan med tighst eller jeans o tröja. äh de blir nog bra endå.. hoppas jag (: hehe. aja, nu ska jag börja fixa , puss

Av stina passi - 30 december 2007 22:43

jag tänker bojkotta varenda nyårsafton framöver! så är det bara. Bara massa bråk och tjaffs. tjaffsa nyss sönder med mitt dampfall till pojkvän också och jag orkar snart inte med det mer!!!!!!!!!!!!!

Av stina passi - 30 december 2007 22:43

jag tänker bojkotta varenda nyårsafton framöver! så är det bara. Bara massa bråk och tjaffs. tjaffsa nyss sönder med mitt dampfall till pojkvän också och jag orkar snart inte med det mer!!!!!!!!!!!!!

Av stina passi - 30 december 2007 21:17

ja så var det snart nyårsafton då, och jag sitter just nu o pratar med johannes på msn. Sitter även om lyssnar på föralltid världens bästa låt, Metallica - nothing else matters. Well well. Åt nyss köttsoppa, haha. :) som vanligt tog jag bort alla köttbitar:P haha. (: dom är så äääckliga. Är frisk nu kan man säga, är bara huvudvärk nu men den försvinner imorrn;) haha!


Fast vet ändå inte helt säkert hur jag ska göra imorrn. har lust att bara sitta inne och ruttna bort. men men....

kanske åker bort till ida iaf sen efter de får jag se.

jag saknar anna sjödin som fan. gud vad jag önskar att jag aldrig svikit dej för johannes så som ja g gjorde:( önskar verkligen att ja hade haft kvar dej så som jag hade dej då <3


ska snart se film med mamma(: pusspuss 

Av stina passi - 29 december 2007 14:46

det onda i magen är snart borta känner jag !:) har fått i mej en tallrik med köttsoppa. :) plockar iofs bort de mesta, men fick i mej nånting iaf. Det första riktiga jag äter på 3 dagar ;P


men ska försöka få mej en blund nu:P innan johannes kmr han skulle försöka hinna med halv 3 bussen från matfors.. men men skriver kanske senare!=) 

Av stina passi - 29 december 2007 01:09

jadu. är inte trött ännu kann man ju säga..^^ .. vänt på dygnet, BRA GJORT ;P



:´( ont i mageeeennn hjälp mej nån!! 

håller förfan på att dö.............. 

Av stina passi - 28 december 2007 20:58

fan va skönt, sov från 3-halv 8 ungefär. magvärken försvann delvisiaf. klan ju inte göra nåra hastigarörelser precis. men men (: börjar kännas mycket bättre redan.


Febern har åkt ner på 37,5 nu, skönt. , men den kmr nog inatt igen.. ;P

asskönt att inet ligga o frysa hela tiden. ska sova snart också för natten, ska försöka äta ngt också. Har fått i mej en banan idag,(elr ja, en halv.) och någon chokladbit som jag nog hoppar över för resten av kvällen. magen vart värre då, hehe. :) men ska läggameji soffan, ska s esjätte sinnet med mamma 

Av stina passi - 28 december 2007 14:34

jag har magsjuka helvetes skit! Åh får inte äta nåntign spyr bara upp de endå, allt ja kan äta är bananer. (haha) .. önskar johannes va här men han åkte påengång han vakna=P ville nog inte bli smittad.. fast han käka peppar igår så han inte skulle bli de :P spydde hela natten sov ingenting, magen bara krampar på mej hela tiden, kan inte göra nånting. Bara ligga. Ska snart hasa mej in till soffan, har inte ätit nånting förutom bananer, sen i förrgår. hungrig som fan, men inte mkt att göra, är inte sugen på NÅTT förutom hallonmumrikar. de skulle sitta fint nu. var ner på ica alldeles nyss pappa o kjell skjutsade mej, så jag köpte lite godis där, och bananer:P så nu har jag ngo andleningen till varför jag kände mej så svimfärdig hela dan igår. :(

 men numåste jag bädda ner mej o få i mej en alvedon.. skiver senare.

(hoppas somfan att jag är frisk till nyår.. !) 

Ovido - Quiz & Flashcards