Alla inlägg under juni 2008

Av stina passi - 30 juni 2008 19:01

if you love me

wont you let me know?


jag har lust att blogga tusen gånger till. bloggade nyss. men nu bloggar jag igen. jag har verkligen noll fantasi vad jag ska göra! hoppas att pappa kommer hem snart, ska höra om vi ska in till matfors ngt.. annars får jag skippa de :p


orkar inte ta moppen iaf


When I'm about to fall
Somehow you're always waitin
with your open arms to catch me
You're gonna save me from myself

Av stina passi - 30 juni 2008 18:57

If I
Should stay
I would only be in your way

Undra vad jag ska göra ikväll då? jag har fruktansvärt tråkigt iallafall. har legat mest i soffan hela dagen och jag vill ha någon musik att lyssna på! men jag hittar inget, sitter dock och lyssnar på whitney houstons i will always love you. Den är så jävla vacker!



Av stina passi - 30 juni 2008 17:59

kan inte sluta skratta åt det nya programmet eli stone som dom har reklam för på teven. hahaa måste bara se det.

men det är på onsdag. hm då är det gatufesten för min del iallafall så då blir de inge eli stone :P

hahaaaaaaaaaaa..;p

"ive got to have faith" hahah klapp klapp


och jag är hungrig .. HELA TIDEN!! vad är det som kan vara fel?`jag har ju nyss ätit mat! och jag tänkte då inte smälla i mig massa mer bara för att magen säger det.. nä. nu får de vara nog. blir nog sent ikväll för jag tycker det känns som att klockan är typ 10 på morgonen..


ska se afv nu ;)



Av stina passi - 30 juni 2008 16:30

ja idag har det inte hänt mycket. Åt mat nyss, orkar inte ens slå på datorn:P därför det blir en mobilblogg idag. Bara 2 dagar kvar t

Av stina passi - 29 juni 2008 17:11

nyss ätit grillat..

fick ett jättegullligt mms igår också.. på en av kisseungarn:D såå stora dom har blivit..

måste ju dit och kolla på dem ngn dag :)


ska åka nu


kram

Av stina passi - 27 juni 2008 13:07

 jag somnade inte förrens vid 4 inatt.. jag vaknade 9 imorse. varför?

jag hade kletats fast i soffahn. ja det är en skinnsoffa.. -,- smart gjort. glömde lägga dit lakan och allt. + jag hade vääärldens tjockaste täcke.

det var varmt.


Idag vet jag inte vad jag ska göra. Skulle träffat matilda, men hon har inte hört av sig. Kanske ska åka till Johannes sen, men det återstår att se.


Idag är mitt getingbett lite värre. typ en cirkel som har en diameter på 3 cm har visat sig runt sjävla bettet. och ja det gör ont också.


och jag blir så förbannad på telia nu!! jag ska se en film jag hyrde igår MEN DET GÅR INTE

Av stina passi - 27 juni 2008 01:55

sitter och kollar på den videon nu, sen vm -94 . Trotts att jag bara var 3 år gammal då så minns jag det endå, älskade den låten då ;)

haha


nä nu måste jag sova!

Av stina passi - 26 juni 2008 19:28

Jag SKA börja med dendära highfatlowcarb dieten iaf. Ska kolla runt lite på ica efter såntdär bulgur elr va de hette :) har iaf inte ätit pasta eller potatis osv på flera dagar :D


åt glass istället..

Ovido - Quiz & Flashcards