Alla inlägg under maj 2008

Av stina passi - 31 maj 2008 10:15

har inte skrivit på länge,


var iaf i birsta igår, treevligt!:)

köpte inget där :p förutom en glass. fast den bjöd älsklingen på.

i stan köpte jag 2 tunikor, en bodyshop kroppssmör, och lite naturgodis.


idag ska jag grilla med pappa tror jag, sen beger jag mig in tioll stan för jag ska ju vara barnvakt. :/ 

Av stina passi - 31 maj 2008 10:08

regler: för er med blogg  kopiera text och länkar till företagen som sponsrat

jag är med i en tävling som pågår på bloggen www.enlitentax.blogg.se tävlingen har inget bestämt slutdatum Både bloggare och icke blogare kan delta
var med du också!
Här är dom som sponsrat: bodystar mrcondom  yvesrocher
söderfin nordicsex nagelbolaget mirandashop neaofsweden extodia mightyleaf ingelita kroppsnära rosarummet
kitsch himmelriket aromdivana sextoyonline

regler för icke bloggare: tipsa tre vänner om tävlingen och klicka på alla länkarna till dom som sponsrat

Ett erbjudande till er som vill handla på http://aromadivina.se/catalog/ (hudvårdsprodukter m.m) om ni handlar för 400 kr blir det fraktfritt. och ni har 10% rabatt om ni anger koden emma


Lycka till allihopa!

Av stina passi - 29 maj 2008 23:19

(Långt ifrån allt som ingår syns på bilden, men Här ser ni det mesta som ingår)

Maria har dragit i gång en heelt galen goodiebag tävling, där värdet ligger på c.a 15 000:- , Här kan ni se vad goodiebagen innehåller. De som sponsrat med priser till denna otroliga tävling är:

Korsetten, Bodystar, Textilboden, Softskin, Guam Cosmetics, Fannyhair, Johanna Sohl, Ulla Landenmark och Mats Johansson via Landulla webshop, Solbrillor, Snyggunder, Hud och Kosmetik, Vuxensidan, Rosenserien, Fonnix, Rosagården, Presentkuriren, Aromia, Nagelshop, Kleio, Aromacreative, Lash, Pikmee ,Tid & Lust , och Evince Cosmetics


Ni bara måste vara med, tävlingen pågår t.o.m den 31 Maj. Här tävlar ni!

Av stina passi - 29 maj 2008 22:14

att jag har kommit till insikt med att jag nog har världens bästa familj :D

jag har världens bästa systrar

jag har världens bästa bror

jag har världens bästa syskonbarn

jag har världens bästa pappa

jag har världens bästa mamma

och så älskar jag såklart Johannes, han är också min familj faktiskt .. kan man säga.


bara så att ni vet det. dom är bäst på alla sätt och vis, satt och funderade förut och ja tänkte, att de går fasiken inte att ha någon eller något som är bättre än dom. <3

Av stina passi - 29 maj 2008 21:15

Min kvinnliga sida:

[x] Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[ ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] Funderat på namn åt mina barn?
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[ ] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[ ] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present?
[ ] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[x] Blivit arg utan anledning?
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?
[x] Bakat åt dig själv?


Min manliga sida:

[ ] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[ ] Ätit en blodig stek?
[x] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[ ] Skött grillen under en grillfest?
[ ] Läst en bok av Jan Guillou?
[x] Läst ett nummer av Slitz? (finns faktiskt roliga artiklar där i)
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[x] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[x] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[ ] Läst Nick Hornby?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[ ] Enbart stirrat snett uppåt vid besök på en pissoar?
[x] Lagat någonting på egen hand?
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[ ] Tävlat i att dricka öl?

Av stina passi - 29 maj 2008 20:37

NÄR EN TJEJ...

Är tyst, så rullar det miljoner tankar i hennes huvud.
Bråkar med dig, tänker hon väldigt djupt.
Tittar på dig med ögonen fulla med frågor, så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida.
Svarar jag mår bra efter några sekunder, mår hon inte alls bra.
Tittar sorgset på dig, undrar hon varför du ljuger.
Lägger sitt huvud på din axel, så önskar hon att du var hennes förevigt.
Försöker få kontakt med dig varje dag, då söker hon din uppmärksamhet.
Smsar ofta, vill hon att du svarar åtmindstonde en gång.
Säger jag älskar dig, menar hon det.
Säger att hon inte kan leva utan dig, då har hon tänkt klart att du är hennes framtid.
Säger att hon saknar dig, så kan ingen mer i hela världen sakna dig mer än vad hon gör.

Av stina passi - 29 maj 2008 19:31

vill förvarna om att jag nog kmr dra ner en hel del på bloggandet under sommarn. för de blir inte många minuter framför datorn då vill jag lova.


kram

Av stina passi - 29 maj 2008 19:20

nu är det inte mobilen som krånglar (den är btw på lagning nu.. igen)

HEMTELEFON RINGER SOM ALDRIG FÖRR. sluuta ring :(

jag hatar att svara i telefon! + att man inte kan se nummren på pappas tele heller!sen ringde det nått tokstoll hit också! som förmodligen ringde fel för inte heter jag åsa iallafall..



Ovido - Quiz & Flashcards