Alla inlägg den 18 maj 2008

Av stina passi - 18 maj 2008 21:23

nu har systers katt fått kattungar .. IGEN!

Så, är det någon som vill ha en kattunge så är det bara att säga till, dom lär väl kunna levereras inom 10 veckor ungefär isåfall :) föddes för ca. 15 minuter sedan =) 

Av stina passi - 18 maj 2008 15:19

jag kom hem från träningen för ca 1,5 timme sen. var asskönt:D men sällan jag som råkar komma åt knappar o grejer på maskinerna så dom nollställdes hela tiden, dåligt lessjag vart..

var bara jag o massa kärringar o gubbar där, elr massa o massaa typ 3 st.haha

kändes schööönt.!


har nyss ätit gulaschsoppa, mömma. johannes har åkt till


JA NU KOMMER INTE JAG HA NÅN JÄVLA FITTÄCKEL TELEFON PÅ EVIGHETER HELLER FÖR JAG MÅSTE SKICKA IN MIN JÄVLA CPTELEFON IGEN FYFAN VAD JAG HATAR DEN!

Av stina passi - 18 maj 2008 10:41

nu ska jag snart åka och träna. åt ju massa chips igår.. (a) hihi!

men idag blir det inga gosaker! idag ska vi äta gulaschsoppa, ska bli gottigt de. ska kramas med älsklingen nu!


skriver när jag kommer hem från gymmet =)

Ovido - Quiz & Flashcards