Alla inlägg den 15 maj 2008

Av stina passi - 15 maj 2008 22:03

nu säger jag godnatt :)



jag älskar dig johannes!

Av stina passi - 15 maj 2008 18:29

Nu har jag och johannes nyss varit och köpt lite naturgodis! undra om det verkligen är nyttigare än vanligt? ;p

jag hoppas det iaf.

Vi ska snart slå på teven iallafall och mysa lite. sanningens ögonblick är ju ikväll. visst är det?


har världens sötaste bild på morris!(jag och johannes stog på balkongen, tror ni att hon ville vara med oss?:D ) :

Av stina passi - 15 maj 2008 14:28

det har vi kört idag på idrotten, var faktiskt väldigt roligt.

vädret till trots. för det var verkligen iskallt i blåsten, eftersom

vi var vid hamnen.

ligger nu med en sovandes johannes bakom mig, han har väl sovit i 2 timmar eller nått han, haha. :p

ikväll blir det bara ta de lugnt med mýs och massa kramar. :D


imorgon ska vi/klassen till sticksjön, huuaaa. plocka bottendjur med naturkunskapsann ;P mihii.


hejsi!

Av stina passi - 15 maj 2008 03:04

hur ska jag kunna sova med dessa fåglar utanför mitt fönster?

vad vill dom? rätt irreterad säger jag bara...

lite vett kan vell en fågel endå ha och veta att folk SOVER den här tiden på dygnet. dom skriker ju..


ska göra ett nytt försök att skalla kudden..

Av stina passi - 15 maj 2008 02:59

nu säger lilla jag godnatt. klockan 3 på natten.. är nu hemma, vart barnvakt förut. Skriver mer imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards