Alla inlägg den 8 maj 2008

Av stina passi - 8 maj 2008 21:52

Jaa jag borde egentligen plugga jag.. men det verkar ju inte gå så bra för mig verkar det som. jaja. det är ju naturkunskap. det är naturen. vad kan jag inte om den? förutom typ allting...


Jag ska plugga in nu om vem som äter vem och skogens alla skikt.


kram

Av stina passi - 8 maj 2008 19:18

ja jag ska ju köpa en födelsedagspresent åt min älskade mor, men jag vet inte vad jag ska köpa?

Har ni några bra tips på vad man kan köpa till henne?

51 år fyller hon så de är ingen stor födelsedag(hon fyller inte jämnt eller något sådant).

så jag vill inte ha några tips som gör mig helt pank..


men nått litet tips iallafall?(A)

Av stina passi - 8 maj 2008 16:48

Igår bloggade jag inte mycket ser jag .. jaja igårkväll var jag barnvakt - igen.

Jag åkte dit vid 8 härifrån sundsvall,, sen åkte jag hem till mamma på natten, vid 2 - 3 tiden.


Sov så himla oroligt hela natten, drömde världens hemskaste dröm,drömde att Tildis mördade Johannes !! vet ju att matilda är världens goaste men det var verkligen en verklig dröm :P typ som i saw filmerna var det, jätte grym var hon :p


Idag i skolan så hade jag först matte i 3 timmar - usch säger jag!

hade efter det 1,5 timmar idrott, och den var rätt slapp. Vi gick till ranchen bortanför där vid lidl typ och kastade kula spjut och diskus.

Var där i kanske 20 minuter, gick därefter till idrottshallen och dom som ville hoppade höjdhopp. jag var rädd däremot och satt mig ner och gjorde inget hopp...


nu ska jag ta och damsuga mitt rum


sen vill jag att pappa ska komma hem nu så vi kan åka och käka på pizzerian :)

Ovido - Quiz & Flashcards