Alla inlägg den 5 maj 2008

Av stina passi - 5 maj 2008 18:52

jag ska få åka på arbetsintervju imorrn, på mcdonalds :) wiho.

jag skiter i om andra tycker att det är 'lodis' elr ngt annat med dom som jobbar där, jag tar det jobb jag får så enkelt är det .

jag menar, det är resturang som resturang, aiight? haha!


ska prata med johannes nu.

Av stina passi - 5 maj 2008 17:38

Gud vad jag blir less på att vara 'mopedåkare' nu för tiden.

Jag blir så less! (för att alla bilförare blir less på mig?)

Jag KAN inte göra något åt att mopeder bara går 50 km/h. Jag KÖR åt sidan när ni kommer och trängs.

Och sen,är vi några superförare som kör tro? det är ingen superutbildning man får när man tar mopedkortet!

Och sen vareeenda kväll när det är mörkt ute, och jag är ute och kör, vafan kör dom med helljus både mötande och dom som kör bakom?

Jag ser förfan INGENTING!!!

förlåt kära bloggläsare att jag föser ut det här på bloggen,(negativ energi) men kan inte säga det till någon annan!


GRR..

Av stina passi - 5 maj 2008 10:49

Ja nu är jag på skolan och har precis sett ngt avsnitt av hjärnstorm om hur vi påverkas av ljud/ljus som finns runt om oss. tydligen så påverkas vi ganska mycket. hmm.

Ska nog tapetsera rött. De va tydligen bra eller nått?


förresten, jag har nackspärr! huaa! det är så himla ont ontont.

Kan inte vrida huvudet åt höger :( då svider det bara till i nacken.

uscha, men nu ska jag ta och avsluta detta inlägg.


Justja, var btw barnvakt igår.. again. hihi

därför jag inte uppdaterade så mkt igår, blir nog bara sova sova sova idag efter skolan. Elr, jag ska träna först sen hem till mamma och duscha sen hem igen!


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards