Alla inlägg den 16 maj 2008

Av stina passi - 16 maj 2008 20:30

hon säger att hon har en blogg bara för att det är så fränt. fast hon inte har det. fast hon hade visst det endå. fast hon skriver inte. så det är ungefär samma sak. eller?


nu ska jag se när anna och jennie spelar guitar hero. på samma gitarr... 8-)

Av stina passi - 16 maj 2008 17:56

Ja jag säger godnatt redan nu jag! för jag ska ivägtill jennie nu, ska bara hämta upp anna först sen ska vi röra oss dit! Det ska bli mysigt:p

sen sover jag hos min älskling ikväll.. så..


..vi hörs!

Av stina passi - 16 maj 2008 17:10

jag har nyss gjort en lämplighetsundersökning på pliktverkets hemsida. fick brev idag och det var ju kul! för jag funderar ju seriöst på att göra lumpen. men det kommer nog ändra sig fort haha. fyfan flera månader från familjen och vännerna? nej tack. om inte någon jag känner också får för sig att göra lumpen.


Idag ska jag vara med jennie,anna sen säkert ida? också! jag ska hämta anna snart så ska vi åka till jensipensi och peta på varandra.

haha nejdå vi ska väl mysa lite. hihi.


många läsare det var igår, kul! :)



Ovido - Quiz & Flashcards