Alla inlägg den 20 maj 2008

Av stina passi - 20 maj 2008 23:46

godnatt, nu ska jag nanna kudden. ska slå på något avsnitt av outsiders trorjag, bara det inte handlar om något läskigt.. =P

sov så gott alla :)


Av stina passi - 20 maj 2008 20:32

goldfish bowl på http://www.king.com är verkligen värt att testas.. sitter som besatt vid det och kalorie king och chuzzle nu :P


Av stina passi - 20 maj 2008 19:13

här är lite bilder på mig, felix och morris ! :p har photoshoppat mina bilder på mig lite =)


Av stina passi - 20 maj 2008 18:46

jag vet inte hur jag ska göra :P ska jag vara på parken i matfors på lördag eller ska jag åka till härnösand och umgås där? hmm! funderar på att åka dit på fredagen istället för jag åker ju som sagt dit för att hälsa på, eurovision eller ej träffas ju så sällan och är väldigt sällan där så dag för mig spelar då ingen större roll.. =)

och då får jag ju dessutom skjuts dit om det finns plats i emmsOs bil =)

men men det hinner jag prata med dem om imorgon! för då...

ÄR DET MIN MAMMAS FÖDELSEDAG! <3

hon fýller massa år, 52 tror jag visst att det är! men hon är så snygg endå så :D hihi! undra om jag ska ge henne hennes present på morgonen eller eftermiddagen..

har btw en arbetsintervju imorgon också, på mcD! igen.


skriver mer sen ska spela KING nu!! :P


Av stina passi - 20 maj 2008 15:00

nu slutar jag snart och då ska jag åka och träna, skönigt!

ska träna en timme sen ska jag hem och sova som jag sa imorse..

ska äta också iofs.

nu ska jag stänga av datorn

pus! 

Av stina passi - 20 maj 2008 13:09

är det inte någon som ska ha en lite kisseunge??? ni måste ju vilja ha en sötis som springer omkring och bara är allmänt söt hela tiden.?

dom är jättesööta! kan lägga upp en bild på dem till helgen =) 

Av stina passi - 20 maj 2008 13:07

nu har vi näthandel och det går faktiskt ganska bra nu. jag är iallafall klar med min lilla del så nu ska bara carro och nathalie skriva dit sitt.

=)


allt är bra just nu :D 

Av stina passi - 20 maj 2008 11:15

möttemalin nu på lunchen och fick mina 400 för barnvaktis jag har suttit :)

nu ska jag spela på king..


PÖSS! 

Ovido - Quiz & Flashcards