Alla inlägg den 14 maj 2008

Av stina passi - 14 maj 2008 18:17

nu är jag hos jennie och gör inget alls. :d anna skulle väl ev. komma sen också ;D nu ska jag fortsätta ha ont i fötterna -,- Puss!

Av stina passi - 14 maj 2008 17:21

jag har nyss kommit hem från träningen =) tränade väldigt mycket idag, så att jag fick blåsor på fötterna till och med!

Gör jävulst ont nu men det får man tåla.(När man är dum nog och springer utan skor)

värsting ont gör det iallafall.:(


åt köttsoppa till middag =) och jag fick även träningsverk på en gång i axlarna :O! haha aldrig fått förut. 8-) + att det var några utlänningar där, och varför ska dom vara så äckliga ibland? ( jag drar inte alla över en kam med dom var det) dom tokstirrade verkligen på angelica,(hon är blond, kanske därför?) jaja!


imorgon ska jag inte träna, ska bara ta en promenad kanske till och sen från skolan. får se hur fötterna mår.

sedan fredag blir det VILA, kanske. sen lördag träna i mån av tid, sen söndag blir det träning. VERKLIGEN.! mitt kort går ut snart.. =(


Av stina passi - 14 maj 2008 13:24

nu har jag precis hjälpt angelica att skriva blogg ;) den första meningen var hennes DOCK!

så ni vet ;)

vi ska snart sälja in våra varor, hua hur ska det gå?

Av stina passi - 14 maj 2008 12:47

det gör vi på programhanteringen nu. Det suger brutaaaaaaaaltför vi ska redovisa dem muntligt.

jag har gjort tuttifrutti och chokladprickar ;)


hihi

nu har jag köpt en present till min mamma :) om en vecka blir hon gammal :D

Av stina passi - 14 maj 2008 09:06

haha nu har det blivit typ tre inlägg på mindre än 5 minuter tror jag :$ ursäkta, men jag orkar itne redigera inlägg.

Johannes fick inte lägenheten han ville ha :/ eller johannes och hans mamma fick den inte, vilket var lite synd för den låg verkligen ganska centralt =) (vid polisstationen)

var bara det jag skulle säga..

Av stina passi - 14 maj 2008 09:03

Snart är det sommarlov också ja.. om precis 21 eller 22 skoldagar.  allt som allt så är det väl 29 eller så dagar kvar?

Hyffsat skönt:D

Jag är även klar med typ allt i svenskan också ;) känns bra! Engelskan med! det är bara lite muntligt kvar där:D asså med filmerna osv, det är både svenska och engelska.

förstår ni hur bra det känns? TYP SÅHÄR BRA!

Nu ska jag nog arbeta lite med näthandel.


KRAM(=

Av stina passi - 14 maj 2008 08:35

Nu sitter jag på skolan och ska ha näthandel tror jag. Det ska ju bli trevligt. eller hur var det nu igen?

Jag är så otroligt skoltrött så det är inte sant.

Så grymt trött på hela skiten, det positiva är ju dock att det har gått så jäkla fort =) hela ettan har bara flugit förbi.

Men det är jävligt skönt att det är mindre än en månad kvar nu!


Hittade ju en skinnjacka igår också som jag ville ha, pappa kanske ska köpa den åt mej =) vart hyffsat glad då med tanke på att den kostar 1300 kr..

men endå! har velat haft de i typ ett år nu men får som sagt se om den finns kvar också.. =)


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards