Alla inlägg den 6 maj 2008

Av stina passi - 6 maj 2008 14:04

Men jag vet inte riktigt vad.

Jo, vad tar jag mej till om jag inte får sommarjobb? vad fan gör jag då?

jag kommer rent ut sagt DÖ om jag inte får ett sommarjobb. Har redan fått två nej. Av 1000 olika jobb jag sökt så har jag fått 2 nej. iofs så räcker ett ja. ganska långt faktiskt..


Jaja, nu ska jag ta och titta runt lite innan vi börjar

Mjaoh.

Av stina passi - 6 maj 2008 13:59

Jag var på arbetsintervjun imorse och det gick ju alla tiders. Pratade på bra och sådär så man får hoppas på det bästa. dock ligger det ju i bakhuvudet att det var över 100 pers som sökt, att dom med erfarenhet sen tidigare helt säkert går före mig, så dendära tjänsten sätter dom nog inte till mig..


Men som sagt man får inte tappa hoppet för det, jag hoppas iallafall på det bästa!


Idag ska jag vara med johannes, vi ska bara mysa och sådär..

eller ah jag vet inte..

får väl se eller ah

jag tror det iallafall.


uppdaterar mer ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards