Alla inlägg den 12 maj 2008

Av stina passi - 12 maj 2008 22:33

godnatt mina kära läsare!

Av stina passi - 12 maj 2008 22:31

Ja 27 dresses ska jag se nu har jag tänkt :) velat se den filmen länge men det har liksom inte blivit av. men nu ska det bli min nattarfilm :P

somnade så sent igår,men när jag ska på UM den 27 ska jag be dem ta ett blodtryck/blodprov, för att se om de är nått fel på de eftersom jag är så trött, hängig och yr när jag ska resa mig upp jämt. någon som haft liknande problem? och ständig huvudvärk nu för tiden också. väldigt jobbigt.

Av stina passi - 12 maj 2008 21:23

JAG ÄR HELT FRUKTANSVÄRT GALET FÖRÄLSKAD. i Johannes Ringland såklart. Åh det har snart varit vi i 3 år! Tänk att vi varit tillsammans sen jag var nyss fyllda 14 och jag fyller snart 17 :D LYCKLIGAST

tänk att vi fyller år på samma dag o grejer. det tycker jag är ganska fränt :) 24 augusti är din födelsedag, min födelsedag och 'även våran förlovningsdag. mycket fira där! + leija som också fyller år då! lillstumpis

Av stina passi - 12 maj 2008 21:20

Ja jag bestämde mig när jag fick kommentaren av erica;d jag ska nog inte töja endå. för de första så kanske´de inte är så fint endå.

passar nog mer dom med den stilen också, *eMo*

haha.


Jaja fundelerar hur jag ska göra ikväll,johannes ville ev. komma hit men då måste jag hämta honom.. jobbiiigt.

HAHAHAHHAH måste bara säga hur jävla ful fanny var nu. (katta våran) elr ja en av 3 vi har. Hon vet att hon inte får vara på mitt rum, men nu trodde hon att ja inte va här så hon fick värsta busted minen xD

backade låååångsamt bakåt:P


nu ska jag kila , får se om jag skriver mer sen.

CIAO!

Av stina passi - 12 maj 2008 19:48

Jag har bestämt mig för en sak jag ska göra!

jag ska plocka bort min näspiercing. jag klarar mig finemang utan den. jag vill inte ha några piercingar synliga. Jag vill däremot töja lite i örat. alltså inte 40 mm eller ngt sånt, bara kanske 2-3 mm. sånt är fint tycker jag!

ska fundera mer på det.

KRAM!


kanske man ska ta bort tungpiercingen också?...

Av stina passi - 12 maj 2008 19:44

Jag har nyss tagit mig ett långt och välbehövligt bad.

Och nu måste jag verkligen ta tag i en sak - sluta med godis

jag vet det låter hur barnsligt som hellst, för sånna där löften hade jag när ajg var 12-13. för att spara pengar.. men nu är det av andra orsaker.

träningen tar ju inte riktigt när man äter gotta.

så nu är det slut med det. iaf fram till nyår. sen får vi se.


nyss smörjt in hela mig utom ryggen med brun utan sol. hur ångest är inte det då? kmr med knallvit rygg och fina bruna armar. najs!


jaja nu ska jag torka håret och se 27 dresses!


idag har jag varit en duktig uppdaterare tycker jag!

Av stina passi - 12 maj 2008 17:34

Ja nu har jag gjort en ny design, bätter eller sämre?

vad tycks helt enkelt?

dags för en ny röstning också kanske, eller vad tror ni? mer snö nu kan väl aldrig komma på tanken?

Av stina passi - 12 maj 2008 17:24

Är det verkligen så hemskt att jobba där, på mcdonalds? det tror inte jag! alla säger att det är så stressigt osv, och det är klart att det är det, men det är jag faktiskt beredd på.


Jag har iallafall nyss kommit hem från den andra intervjun, och jag tyckte att det gick lysande, och jag hoppas att kristin tyckte det med!:)

För det var så tjejen hette idag som intervjuade mig, samma frågor som förra gången, men kändes nästan som att det gick bättre nu!


Sen, om det finns någon hårkunnig, är det verkligen så slitade att duscha håret ofta? mitt hår blir jättekonstigt om jag inte duschar det MINST varannan dag:P kan bli oftare också. kan bli 2 ggr /24 timmar.


Imorgon blir det skola igen och nu kommer jag vara som en vakande ängel över min telefon ifall dom ringer från mcdonalds. är så rädd att jag får fel besked! Jag vill verkligen ha ett jobb!

nu ska jag ta och pallra mig mot köket och ta mig något att äta, kanske lite kladdkaka eller kanske göra nån fruktsmoothie, fast det kan jag inte göra för jag har inga grejor, men det ska minsann inhandlas!


NU ska jag kila!


ska ta tag i dehära med bloggningen igen, men nuförtiden är jag faktiskt lite upptagen :$

Ovido - Quiz & Flashcards