Alla inlägg den 4 maj 2008

Av stina passi - 4 maj 2008 16:33

ja idag är det ju som sagt söndag. Kul , nja. Finns inget att göra.

Ska väl åka och handla snart hade jag tänkt mej men det verkar ju ta hundra år innan man kan göra de.. väntar nämligen på pengar så de bli lite svårt utan de..

o imorrn ska man på skolan igen..entreprenörskap fasen alltså..egentligen går vi bara till halv 12 TYCKERJAG men det tycker ingen lärare, alltså dom 3 sista timmarna är bara 'ta igen tid'. Kan väl vara bra med de men jag som inte behöver de kan väl få gå hem...

nä nu ska jag titta på lite scarface med älsklingen..

Av stina passi - 4 maj 2008 10:23

hehe har inte uppdaterat på flera dagar. på 2 iallafall..

Sitter ialalfall hos pappa nu, och i fredags då var jag med Natalie, så längesedan!

Sen så igår var jag och johannes inne i matfors på parken och umgicks med folk. Anna,ida,jennie,idanb,julia + massa flera var där=)

åkte väl hem vid 23 snåret. Jag körde ju *fniss*så det var inge roligt att vara där då..


Idag ska vi bara ta det lugnt ialalfall. Ska åka och handla grejor sedan så vi får mat i magen :)


Nu ska jag ta och kila vidare, men jag lovar att jag ska uppdatera mera ;)

Ovido - Quiz & Flashcards