Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

sliten

Av stina passi - 21 juli 2008 01:18

är ju som sagt förkyld, eller vad man nu ska kalla det, förkylningen sitter inte i näsan, den sitter i halsen. På stämbanden tror jag nästan!(rösten strejkar, tror ni de va kul o jobba idag då eller?....)

Var bort till bror min förut , kikade på lite tv och tomten är far till alla barnen! Kul att han och erica bor såhär nära nu, så man kan umgås mer än man gjorde förut!


Ska fortsätta använda mina clinique krämer, dom första kvisslorna jag fick har ju försvunnit och sen fick jag ju ett svar från jessica också, så jag fortsätter med dem men man vart väl lite orolig när man hade mer finnar än ansikte .. :P nästan.

Jag är nog lite bortskämd med min hy eftersom jag aldrig haft finnar hittills. någon enstaka då och då men inte mer än det.


Jobbade idag 16:00-20:30. Var skitjobbigt med tanke på att min röst är borta, men det gick. Glass/milkshake maskinen kraja,jag som var såå sugen på milkshake!(banan smaken är skiiitgod, jag får ju inte äta chokladvarianten, jag ska ju hålla mig lite ifrån choklad)


Nu är klockan över spöktimmen så nu vågar jag släcka lampan.


ska se lite parlamentet bara!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards