Direktlänk till inlägg 17 juli 2008

sjukling

Av stina passi - 17 juli 2008 22:26

Dagen har väl flytit förbi rätt fort, vid 12 tiden gick jag iväg för att möta mamma när hon slutat jobbet. Så glad för hennes skull att hon ska få börja jobba heltid inom en snar framtid.

Vi gick på ica, köpte lite gravad lax, en chiquita smoothie(som ni som inte prövat, måste pröva!) och dill. Så vi åt falafelbollar med dillmos. det var mer dill än mos om man säger så.


Och Johannes har  nog smittat mig med sin Förkylning. Fy dig! Jag har jätteont i halsen och huvudet. Så jag borde inte sitta och skriva just nu. Borde sova eftersom jag har ett 9timmars arbetspass imorgon, Och inte skippar jag det inte, med lite sömn och alvedon känner jag mig nog bättre.


trivs väldigt bra med jobbet nu iallafall, härliga extrapengar jag tjänar in.


Och.. jag ska sluta använda mig av smileysar. jag kom på förut hur sjukt konstigt det ser ut när man skriver. (åh härlig dag de vart :D:D solade o grejjade på ;);) ) haha ni ser ju. Nä  fy vale skriver imorrn efter jobbet kanske :) kramis :D:D:):):):)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards