Alla inlägg under februari 2008

Av stina passi - 29 februari 2008 22:34

urscha. jadu johannes hade ju tur idag iafl haha jävligt tur. en centimeter mot dendära dörren o ja hade förmodligen fått tyo världens jävla fetaste utbrott.


fjääälls :D

Av stina passi - 29 februari 2008 21:37

ja kvällen vart lugn utan de minsta alkohol.. Åkte iaf iväg vid 7, mötte natta på stan sen drog vi mot haga, åkte till nån? vet inte vad hon hette men där mötte vi några, ida o elin bland andra vet itne vilka de var? elr kollade inte så noga. Sen vart jag irreterad , bara för att jag inte kunde dricka eller nått, så jag ringde mamma så hon fick ringa magnus och höra om han ville skjutsa hem mej men de ville han itte, eller ville o ville men han skulle inte ut o köra iaf .

Sen  när jag stog i skönsberg o väntade på bussen så försöökte jag ringa mamma för o veta när bussen gick men inte de ne.. för hon satt och pratamed nå äckel så hon sket ju i mej. synd jag inte vart våldtagen eller nått .



jaja nu ska jag ringa älsklingen en sväng. puss!


ps! om ca 10 timmar kanske så drar jag mot fjälllen, jag ska mobilblogga lite de lovar jag! ds!

Av stina passi - 29 februari 2008 17:50

det är ofta som jag mår som jag gör nu, jag ska ju egentligen vara glad men det närmar sej 2 års dagen nu snart och jag kan inte bara sluta tänka på det. jajaj jag lägger upp en text på en låt jag tycker är skiit bra, den hamnar på mp3 ;)! 

You're not alone
Together we stand
I'll be by your side, you know I'll take your hand
When it gets cold
And it feels like the end
There's no place to go
You know I won't give in


Nothing you could do
There's no other way when it comes to the truth
So keep holding on





Av stina passi - 29 februari 2008 16:41

Japp en egen sådan har min bror magnus skaffat sig nu. Riktigt fin var den kände sej ju lite som hemma där eftersom den såg exakt ut som den jag och mamma bor i..

läskigt när man går dit vet inte om man är där eller hemma.


Ikväll blri det nog någon timmas partaj med mina älskade älsklingar :) vill träffa dom innan jag drar till fjällen!


skriver mer när jag kommit hem ikväll, ska inte dricka så jag ska nog kunna stava ;)

Av stina passi - 29 februari 2008 09:22

och snart är det lördag också fyfasen vad jag har längtat. Blir nog hemma ikväll endå. Ska packa o allt sånt sen umgås med mammsen innan man åker, får se om man drar hem nån eller så. Kan ju va bra de också..eller så drar jag iväg med elin o demdära på någon fest i nån timme... ska bli såå skönt att få vara med alla syskon som man vanligtvis inte är med en vecka i streck.

Och johannes också så klart, min älskling. Och pappa=)


Igårkväll hade jag tvättstugan och då tvättade jag jackan, och den hann inte bli torr !:( och jag måste leta täckbyxor när jag kmr hem, tror jag ska ha några grå någonstans.. TROR, är inte säker. Annars får det lösa sig på annat vis.


Nu ska jag titta lite till på mitt engelskatal, sen ska jag gå och titta efter krister, haha.. och nu sa gustav nyss nått om nån som har sex med en damcykel  ahahahahhahah xD !!!!!!!!!


puss, jag älskar dig johannes (: ( jag vet att du läser min blogg gubben ;))


Av stina passi - 28 februari 2008 20:31

jaa gud va trött jag har varit. Sov hos tessan igår var barnvakt där åt sötnosarna. Vaknade typ halv 6 kunde itne somna om :P

vad 8 rörde jag mig ner mot skolan och hade matte i 3 timmar. gjorde klart skalan och fyfan vad det är enkelt :O


1:5000000 kan sånt galant nu ;)


sen efter matten så gick jag johanna o angelica på lunch, jag åt en hamburgare på mcdonalds ( med vatten, inga strips eller dricka) kände mig ganska nyttig endå. Hade sedan idrott, johannna åkte hem eftersom hon fortfarande är sjuk, elr ja halvsjuk inte riktigt jättesjuk men inte jättefrisk heller. :P så hon åkte hem. Jag o angelica gick på idrotten, fyfan va vi är bra! stavgång till sidsjön igen haha fyfan va vi garva!

 " mos med dill på.. "

ska du inte ha med nån korv elr?

ghahah jävligt fult lät det då iaf, inte nu kanske ;) haha!


ja var rätt slut efter det, åkte hem duschade, katarina kom och hämtade mej sen åkte vi på obs, sen åkte vi och hämtade johannes, på bilskroten sen åkte vi till birsta city gjorde världens kap på skor :) 150 kr bra pris för mej de nu innan fjällen..


ajjja nu ska jag ta och kila en sväng, älsklingen valde att sova här efter birsta , så glad för det <3 första gången sen i måndags :((

gosis, <3 MIn gosis<3


gonatt, långt inlägg? aja..


Av stina passi - 27 februari 2008 20:29

ja ikv ska jag vara barnvakt, again! haha men det är mys. =P elr nått. aja ska dra nu iallafall. tjänat ihop 600 idag på barnvakt isf haha :P 400 för i lördags fick jag (eller fredag?) ganska bra nu inför fjällen=)


kommer hem imorgon som sagt :-)

pussen<3

Av stina passi - 27 februari 2008 09:50

jag har så dåligt med rubriker haha.. ja idag då. Jag började inte förrän halv 1 men det hade ingen lärare informerat mej om så jag åkte till skolan. Om man var klar med allt så var man ledig. Och lärarn visste om att jag var det. blä för det...


så jag åkte hem igen, och ska då åka tbx om 2 timmar ca. Jag har hittat ett par byxor som jag vill ha, och så kmr inte pengarna förren om 2 dagar. och det rä 70% .... rea alltså. baiz.......


ha det bra,see ya ;P 

Ovido - Quiz & Flashcards