Alla inlägg under september 2007

Av stina passi - 29 september 2007 23:21

lördaglördaglördag


jadu idag varte till o inte göra ått, :P tjänade 400 i morse :DD hjälpte en kompis till katarina med flytteen , gick bra ont i händerna nu bara.


ja nu ska man klara av en kväll med johannes o pontus hur ska detta gå.. haha :) 


Av stina passi - 27 september 2007 08:57

jao nu har man gått i skolan en månad då, typ bara 8 kvar :) haha! aja igår vaja med nattis som sagt, o sen drog jag till johannes vid 9-10 tiden!:P sällan jag ;P haha! aja, sen vi myste på i tio minuter typ sen somna jag =P vaknade tjugi i ett av att älsk väckte mej :) så då gick vi o la oss. Vaknade kvart i 7 men somnade om och vaknade kvart över:) men de va skönt:D tog moppiisentill skolan, o fyfan va kallt de va. :p idag ska ja gkanske till birsta med johannes o katarina, sen skaja iaf till malin och hämta mina pengar :) för barnvakten jag var i fredags.. 400 kr!:d skulle sitta bra nu kan jag lova.. aja nu ska jag lyssna lite på lektion(A)


jag älskar min johannes <'3

Av stina passi - 26 september 2007 20:40

haha jaadu! idag har man haft skola som vanligt, vaknade med älsklingen imorse de va mysigt.! :D min min min min min!:) aja.! nu ska jag snart sätta mej på träningscyykeln en stund, cykla inge länge idag för de börja bli sent, kan inte sova då. och igår vid denhär tiden sov jag redan! haha! :)

vart med nattis en stund också:) for ner på stan köpte bh o troser, hittade massa mer men väntar på mer pengar :) sen så. hmm.. for jag till sis! :D hämtade laddaren for hem, med nattis laddade supaH telefon! den funka:D:D ! än så länge så gör den det iaf. den är elit:P


näe mne nu kan jag inte sitta här och ruuuttna!


jag tänker på er iaf, gårdagen var inte rolig..  

Av stina passi - 23 september 2007 17:11

wii:D fått en kattunge så nu är ja o johannes föräldrar haha närå, assöt är den. en liten hona som är röd, inget namn än men får väl fundera.


allt är bättre än nånsin nu mellan mej o johannes iaf. ingen skit ska knäcka vårat förhållande,! 

Av stina passi - 22 september 2007 16:33

aja så man slipper förklara för alla så ska jag göra de nu. jag bråkade med johannes igår för dom som inte märkte de , o om nån som va på festen läser så trodde ja inte att han va otrogen! han var full och det var nått hans hjäörna fick ihop själv men jag var sur, yes det var jag, men varför är mellan han o mej :) och jag är ännu surare idag, jag åkte till han imorse vid 5 tiden satt på en stol i 4 timmar och tittade på när han sov. sen somnade jag en stund själv också sen bråkade vi vidare. sen efter några liter tårar så löste sej allt. tack och lov men jag med min svartsjuka ska skärpa oss. svartsjuka ska inte kvadda vårat förhållande. !


så johannes jag älskar dej de har jag alltid gjort. o kommer alltid att göra. skulle endå aldrig låtit dej gå älskling 

Av stina passi - 22 september 2007 01:02

allt som vi byggt upp bara borta sådär på 2 sekunder.

Av stina passi - 21 september 2007 09:00

åh nu har ja fått en såndära vageljävel i ögat o de är ju gulligt. fyfan va ont den gör :( aja. inatt sov jag hos älsklingen o vi mös bara på, :D asgosigt. jobbigt o åka ifrån han imorse bara :('


näe nu ska jag jobba vidare med budgettjoffs :O haha =)


älskar dig johannes ringland, du är allt.


uppdat

jag har tråkgit;:(


Av stina passi - 18 september 2007 08:59

jao skola igen då. i helgen gjorde man inte mycke va mest med johannes :) i lördas åkte vi till viktor men de va ju lite jhalvtråkigt ;s hah. =)

äh ska lyssna på christer nuja PÖSSEEN:d



johannes johannes johannes .. <3

Ovido - Quiz & Flashcards