Alla inlägg under augusti 2007

Av stina passi - 29 augusti 2007 15:24

skolan idag igendå.. känns nu hur verkligen feeel linje jag har valt! så jag ringde intagningskansliet o hörde med entreprenör.. som jag kom in på från början, men de va fullt där men tydligen jättemånga som hoppa av, så jag ska blev reserv.. om ja inte kommer in förrän den 10 september så kunde jag ringa till john bauer själv o höra om de gick att fixa på annat vis..:) hoppas de löser sig iaf. det brukar ju göra det. annars får jag väl överleva i 3 år :'( även om spsp gör ås man får högskola blablabla? så skiter jag i de för jag triiivs inte där!


If I se you next to never, how can we stay forever?




Av stina passi - 28 augusti 2007 13:22

skolan fortsätter..

jao., är väl hyffsat bra nu endå, ;q jobbigt schema somvnalgit oja ska fortsätta läsa franska ;/ men men.. aja =D 

Av stina passi - 27 augusti 2007 14:54

jag är deprimeraad!


och de är för att skolan har börjat, börjat 1an nu, spsp1b :( fyfaasen! hamnade med anna iaf, en bra grej. NÅN man känner liksom. elin ska väl byta också.. kanown. :) .. sjhukaste mentorerna också, nån kurt troja? haha, aa iaf så typ nån annan blyg:S haha sa ingenting typ, .. vet väl typ nada om klassen i övrit haha, ;P ASDRYGT SCHEMA , börja typ 8 sluta 22 ne skämta, men halv 9 -10 typ sen till typ 4 :( deppad.:P vill byta linje till typ.. iv?;q aaaja.sen kmr ja aldrig lära mej hitta där :( bhu stort ju.



Happy birthday, love you whoever you woulda been
Av stina passi - 26 augusti 2007 15:08

åkte till birsta idag med johannes, köpte lite smågrejjer bara. han tog på, sig en tjejparfym också hahah han såg efter "for women" haha :) köope en ttröjja på gina en grå, sen hem så har vi nyss äte ;P

Av stina passi - 25 augusti 2007 23:55

nu ärja 16;) haha.. :) om 2 dar börja skolan dåsista långa natten nu;p stackars johannes som måste börja kliva upp tiiiidigt ;D haha. näe, imorrn blire birsta/ikea osv med babyy , sen skaVi hem til johannes fooort en stund för nån skulle komma med en skärm åt han :p sen ska vi hit igen eftersom 42erna går ganska konsigt ;q  aja ska väl köpa nå nya kläder imorrn iaf, (ännu mera :D) haha näe nu blire mys


puss o hej 

Av stina passi - 24 augusti 2007 00:15

till mig,johannes & leija :D


jag,16,johannes,17,leija,4 :) hihi:D

fått reda på klassen nu coskå, spsp1b blir de , låter ju prima de ;p jävligt jobbigt schema ser de ut o va bara ;( blä. aja de löser sig, de gör de alltid.


 uppdat. 16:45

sådär ja nu har  allla vart här förutom sis :) sara.. :) hon jobba.. men men . har fått pengar & presentkort.. :D

sen har ja ju fått grejjer tidigare också villni veta fårni frågA;P

ska snart käka sen fika lite till med sara sen ska jag till johannes mah BABE;)



Av stina passi - 23 augusti 2007 16:15

tills lilla jag blir stor haha närå, fyller 16 imorrn iaf :) o älsklingen fyller 17 imorrn :) mys!<3 vet inte hur de blir imorrn men familjen först på dan iaf.. sen älsko på kvällen får se om vi hittar på nått =)


JAGÄLSKAR DIG JOHANNES <'3


btw igårkväll, heläckligt alltås. somnade vid 1 eller halv 2, älsklingen&hans bror satt o kolla på heläckliga filmer. sen iaf, kollade jag på nån grej på youtube, FYFAAAN va äckligt., en trollkarl haha, delade en tjej på mitten HELT SERIÖÖÖÖST.. !hela magen vände sig på mig. 

Av stina passi - 21 augusti 2007 13:47

ny mobil fick den av magnus igår:).. kom nyss från johannes, han ringde oväckte mej typ halv 10 imorsse tack :(.. åkte o hämtade han hos rasmus i matfors skjutsade hem han, myste lite sen åkte ja hem, skulle sovt där egentligen men jag hade inge grejjer med mej så behövde ja duscha också och kan ju inte göra de när hans mamma sover.. ;p .. kanske åker dit ikväll igen.. (: får se om jag orkar är less på o köra moppe hela tiden! 


 väntar på att mamma ska komma hem också med gosaker xD , sen skaja duscha äta mat sen kanske jag åker tillbakatill johannes får se om ja orkar :)

Ovido - Quiz & Flashcards