Alla inlägg den 19 maj 2008

Av stina passi - 19 maj 2008 22:29

2005 - 10 - 07


föralltid hoppas jag <3

Av stina passi - 19 maj 2008 22:14

Nu ska jag se på lite programs på teven sen ska jag sova skööönt, fast utan johannes .. </3

Av stina passi - 19 maj 2008 20:45

var över tíll magnus och ericas nya lägenhet =) skitsnyggt har det blivit där, med tapeterna och allt. golvet blir väl det med så småningom när alla bitar är på plats. fick verkligen längtan efter en egen lägenhet ååh! men det dröjs nog några år till minsann.


fick lite ångest över hur jag skulle göra till helgen men jag står nog fast vid att sova i härnösand, lördag-söndag. so what att det är fest i matfors haha, fast jag hinner säkert tänka efter än är det bara måndag =)

imorgon är jag johannesfri ännu en dag så då blir det träning för fulla muggar och sen troligtvis så ska jag höra med jennie vad hon har för sig.


jag vill utomlands!

Av stina passi - 19 maj 2008 17:07

är det ingen som ska ha en kattunge?? dom är såå söta, och föddes igår så om 10 veckor är dom väl klara isåfall. =) 

Av stina passi - 19 maj 2008 16:33

ska inte skriva så mycket för jg måste spela king :P haha så många roliga spel där, testa!! http://www.king.com

roligast är ju om du också är medlem =)

då kan du spela lite mer.

åt nyss goooodaste kycklingsalladen, och fick underkläder av mamma idag också, jättefina <3


skriver mer senare :)

Av stina passi - 19 maj 2008 13:41

Efter ericas inlägg om ett kingspel blev jag som besatt :P har suttit där nu hela lektionen. FY PÅ MEJ.. haha!

fast nu räddar jag isbrjönar asroligt :D



Av stina passi - 19 maj 2008 08:51

till helgen på lördag ska jag mysa med kissekatter :) småbäbisar, ska dansa med dom till eurovision! ;P

ska då åka till härnösand till syster min, med johannes. ska bli roligt för har inte varit där och sovit över på länge.

och idag åker mobilen iaf,till .. nu kmr jag inte ihåg vad företaget hette. anovo tror jag.

nu har jag verkligen skrivit ner alla fel. den SKA lagas, annars ringerjag och klagar och ska ha en ny! så är de bara.


de måste vara den värsta telefonen sony ericsson ahr gjort. när ska dom fixa knapparna då? dom höll i typ 5 månader sen spricker dom igen!:s

Ovido - Quiz & Flashcards