Alla inlägg under maj 2008

Av stina passi - 29 maj 2008 15:09

JAG kommer få VG i matte! HUR BRA ÄR INTE JAG DÅ?! ååh överlycklig som utav bara faan :D:D

hihihi happyyyyy!!! fick typ 45 på nationella och G var 19 :D:D

 imorrn slutar man halv 12 d ;) ska på stan då och kika litte :D

sen ska jag gosa med älsklingen på kvällen :) ska väl köpa nått gott och hyra en film eller så. . . sen lördag blire therese igeen, var där igårkväll också och var barnvakt.


var ju på en show i matfors igår som julia älskisötnosi var med i, och fan vad duktig hon är på att sjunga :O fick gåshud typ. :D


nu ska jag ut och vara lite hurtig, springa litte ;)



Av stina passi - 28 maj 2008 15:59

haha nejdå, hade bara ingen rubrik.

Ska kolla på en show julia är med i senare, ska bli mys ;P har köpt ett jättefint ljusfat+sand+ljus idag :D asfiiint. ska köpa en cylinder skål osv sen också, funderar på att köpa en biiig one! vet någon vart det finns?


puss!

Av stina passi - 28 maj 2008 09:27

jag och nathalie gjorde nyss våran presentation på näthandeln =) skööönt att ha de gjort!!


pratade igenom massa igår, känns bra nu älskling. jag lovar <3



Av stina passi - 27 maj 2008 12:33

svara på angelicas frågor på hennes blogg!

http://ag.bloggagratis.se

Av stina passi - 27 maj 2008 08:55

idag ska jag på UM och få nytt recept tror jag. lärvälbli så iaf..

nu ska jag titta om jag har några restuppgifter jag kan göra. fast de har jag inte.


kram

Av stina passi - 26 maj 2008 21:46

DIG:

1. Hur lång är du? 167

2. Vad vill du bli när du bli stor? egen företagare

3. Vad pluggar du? entreprenör

4. Har du långt hår? jag har knappt hår.

5. Vilken hårfärg har du ? ljusbrun

6. Sminkar du dig? lite när jag ska på skolan.

7. Har du haft sex senaste månaden? faktiskt.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? rosa

9. Har du kysst någon idag? ja de har jag

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? nej tyvärr.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? båda!

3. Hur många syskon har du? 3 underbara !

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? skickade ett sms nyss.. stog väl typ ringer vid 9 älskar dej eller nått sånt.

5. Hur många ställen har du bott på? ganska många med pappa.. baara 2 med mamma.

6. Vem i din familj stör du dig mest på? hmm. stör och stör. det är nog ingen eller så är det olika ,

7. Vilken familjemedlem är snällast? alla (dumma frågor)

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? i fredags =) med båda mina systrar.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? idag

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?  vet inte, så längesedan.

3. Har du kysst nån kompis? jodå det har jag.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej

5. Vem har du varit kompis med längst ? så många, men det är någon från lucksta iaf =)

6. Vem känner dig bäst? mamma&pappa.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? knappast hatade, men kanske skulle säga åt henne/han att ta på sig en annan ;)

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej, mina är dom bästa. umgås med dom för att jag vill det.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? ja, men gör det hellst inte.

2. Klä dig annorlunda? vågar, men vill inte.

3. Vara dig själv? är alltid mig själv.

'4. Visa dig i bikini/badbyxor? nej,

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? den frågan tar johannes tror ja haha

6. Pierca dig? done that

7. Ha sex på offentlig plats? det beror på vad som menas med offentligt.

8. Vara omogen? alltid

9. Äta småkryp? uääsch! fast jag vågar ju.

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? igår

2. När var du på semester senast? fjällen i mars.

3. Vilken färg är det på din tandborste? Grön/rosa

4. Är ditt hår tråkigt? nee

5. Vem såg dig naken senast ? johannes

6. Hur ofta duschar du? varannan dag.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? blir väl om nån timme. ska göra en småföretagande uppgift nu. *DEPPA*

Av stina passi - 26 maj 2008 19:04

go and think about whatever you need to think about
Go on and dream about whatever you need to dream about
And come back to me when you know just how you feel, you feel
I can feel, I can feel you near me, even though you're far away
I can feel, I can feel you baby

Av stina passi - 26 maj 2008 17:57

vill någon ha en kattunga så släng iväg en kommentar =)

Ovido - Quiz & Flashcards