Alla inlägg under maj 2008

Av stina passi - 14 maj 2008 08:35

Nu sitter jag på skolan och ska ha näthandel tror jag. Det ska ju bli trevligt. eller hur var det nu igen?

Jag är så otroligt skoltrött så det är inte sant.

Så grymt trött på hela skiten, det positiva är ju dock att det har gått så jäkla fort =) hela ettan har bara flugit förbi.

Men det är jävligt skönt att det är mindre än en månad kvar nu!


Hittade ju en skinnjacka igår också som jag ville ha, pappa kanske ska köpa den åt mej =) vart hyffsat glad då med tanke på att den kostar 1300 kr..

men endå! har velat haft de i typ ett år nu men får som sagt se om den finns kvar också.. =)


Kram!

Av stina passi - 13 maj 2008 22:12

Godnatt och sov gott.


R.I.P Algot Backlund

Av stina passi - 13 maj 2008 22:08

nu ligger jag i sängen med min älskade johannes :) vi ska snart slå på en film och sedan sova!

Jag fick ett rätt naajs samtal idag, från pablo på mcdonalds! ;p han ville också att jag skulle komma på jobbintervju så det var ju bra :) ska dit på onsdag och prata med honom !

Inte imorgon, nästa vecka.


och idag har jag och johannes dampat kärleksfullt ;p kittlats o härjat.


han älskar mig.


och jag älskar han.


GODNATT KÄRA LÄSARE ;P

Av stina passi - 13 maj 2008 13:19

jag är trött. jag orkar inte!

näthandel suger..


Av stina passi - 13 maj 2008 12:36

nu har vi näthandel. Vi ska berätta om en hemsida. zoovillage har jag carro och natta tagit. ;)

kommer nog gå bra, vi blir nog klara snart!:D

Av stina passi - 13 maj 2008 10:45

ja nu har jag nyss pratat med min svenska/engelska lärare. vi skulle prata om mina betyg och tydligen så hade jag iaf G i båda. jag trodde verkligen att jag skulle ligga på VG men jag gjorde tydligen inte det.

en besvikelse alltså...


Av stina passi - 13 maj 2008 08:40

Nu ska vi fortsätta med arbetsplatsreportaget, vi håller på med stadium och faktiskt så blir det skitbra tycker jag. Jag och johanna fixar skiten ;)


Fick mina kläder igår också från ellos. tröja+tights+tunika. Faktiskt fina. ett linne också! ett roooosa!

Nu ska jag ta och ladda upp en ny presentationsbild. för den där vart inge bra tycker jag!


Nu ska jag jobba..

Av stina passi - 12 maj 2008 22:33

godnatt mina kära läsare!

Ovido - Quiz & Flashcards