Alla inlägg under maj 2008

Av stina passi - 12 maj 2008 09:30

VI har nyss pratat om UF, ungt företagande.. som vi ska ha i tvåan. Vad ska man ha för ungt företag? svååårt!

Nu ska jag kila vidare lite,skriver mer efterarbets intervjun sen!:)

Av stina passi - 11 maj 2008 22:44

godnatt alla läsare, nu ska jag sova och vara nervös inför intervjun imorgon.

KRAM!

Av stina passi - 11 maj 2008 18:05

ja idag så ringde mcdonalds.. jag ska på en till intervju imorgon :D

överlycklig för de..

hoppas på jobb där, de är som sagt ett bra extrajobb och en bra merit.


håller på att baka kladdkaka nu :p men drog bort allt smör,hedde inte  i de (smeten va goare utan).  

ligger o myser med älsklingen nu, han slog sej på vattenkranen i badkaret :( fick ett äckligt sår :/ blir nog ettblåmärke där sedan.


nu ska vi kramas ..=) 

Av stina passi - 10 maj 2008 19:16

´Ja idag har jag varit bara med joahnnes, vi grillade här hemma och nå kompisar till hans mamma kom hit också .

Igår var jag med mina babes ida och jennie iaf :) vi tog de lugnt mest, bakade kladdkaka(som va godare förra gången:$) spelade wii och så..

sen vid 12 åkte jag hemåt, eller till johannes rättare sagt.

sov här och sen när jag vaknade idag så åkte jag till friskis och tränade i nästan 2 timmar, skönt som faaaan var det. på torsdag blir det ki yoga också, det ska bli skönt de 

sen ska jag simma någon dag till veckan, det ska jag köra med i sommar också.

men nu ska jag ta och titta på nått annat..



skriver kanske mer ikväll.


ha en bra lördag 

Av stina passi - 9 maj 2008 17:38

ååh maj låter så himla sommar.. :)

det är förresten sommar nu... enlit mej iallafall.

Ska snart brumma iväg på moppen till jeennsie menn pappa måste komma med min jacka först och mina pengar . för dom ligger i jackfickan. hehehe.

klarar mej inte utan dom tro ja väl .

ska ringa han nu och se vart han är. Kanske kan åka och hämta dom själv .

kramiseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen 

Av stina passi - 9 maj 2008 12:33

Nu ska jag ha prov i naturkunskap - hjälp!!!!!!!!

Av stina passi - 8 maj 2008 21:52

Jaa jag borde egentligen plugga jag.. men det verkar ju inte gå så bra för mig verkar det som. jaja. det är ju naturkunskap. det är naturen. vad kan jag inte om den? förutom typ allting...


Jag ska plugga in nu om vem som äter vem och skogens alla skikt.


kram

Av stina passi - 8 maj 2008 19:18

ja jag ska ju köpa en födelsedagspresent åt min älskade mor, men jag vet inte vad jag ska köpa?

Har ni några bra tips på vad man kan köpa till henne?

51 år fyller hon så de är ingen stor födelsedag(hon fyller inte jämnt eller något sådant).

så jag vill inte ha några tips som gör mig helt pank..


men nått litet tips iallafall?(A)

Ovido - Quiz & Flashcards