Alla inlägg under maj 2008

Av stina passi - 20 maj 2008 15:00

nu slutar jag snart och då ska jag åka och träna, skönigt!

ska träna en timme sen ska jag hem och sova som jag sa imorse..

ska äta också iofs.

nu ska jag stänga av datorn

pus! 

Av stina passi - 20 maj 2008 13:09

är det inte någon som ska ha en lite kisseunge??? ni måste ju vilja ha en sötis som springer omkring och bara är allmänt söt hela tiden.?

dom är jättesööta! kan lägga upp en bild på dem till helgen =) 

Av stina passi - 20 maj 2008 13:07

nu har vi näthandel och det går faktiskt ganska bra nu. jag är iallafall klar med min lilla del så nu ska bara carro och nathalie skriva dit sitt.

=)


allt är bra just nu :D 

Av stina passi - 20 maj 2008 11:15

möttemalin nu på lunchen och fick mina 400 för barnvaktis jag har suttit :)

nu ska jag spela på king..


PÖSS! 

Av stina passi - 20 maj 2008 07:47

men på skolan ska man iallafall. i ur och skur går man dit vettu..

ush.


idag ska vi ha svenska och näthandel tror jag nog. sen ska jag träna sen ska jag hem och sova känns det som. :p


nu måste jag vila en stund innan jag gpr til bussen.

Av stina passi - 19 maj 2008 22:29

2005 - 10 - 07


föralltid hoppas jag <3

Av stina passi - 19 maj 2008 22:14

Nu ska jag se på lite programs på teven sen ska jag sova skööönt, fast utan johannes .. </3

Av stina passi - 19 maj 2008 20:45

var över tíll magnus och ericas nya lägenhet =) skitsnyggt har det blivit där, med tapeterna och allt. golvet blir väl det med så småningom när alla bitar är på plats. fick verkligen längtan efter en egen lägenhet ååh! men det dröjs nog några år till minsann.


fick lite ångest över hur jag skulle göra till helgen men jag står nog fast vid att sova i härnösand, lördag-söndag. so what att det är fest i matfors haha, fast jag hinner säkert tänka efter än är det bara måndag =)

imorgon är jag johannesfri ännu en dag så då blir det träning för fulla muggar och sen troligtvis så ska jag höra med jennie vad hon har för sig.


jag vill utomlands!

Ovido - Quiz & Flashcards