Alla inlägg under maj 2008

Av stina passi - 26 maj 2008 17:51

nu efter hundra års åkning så är jag då framme hos pappa. tog moppen från mamma,och såklart när man har kommit hit så har man glömt något. suck.

ska åka till mamma över helgen sen igen. ska endå vara hos malin på lördag så sover nog där då, sen ska jag sova hos johannes på söndag. mysigt.


nu ska jag försöka få tag på farsgubben =) 

Av stina passi - 26 maj 2008 14:02

jag skämtade i förra inlägget. som jag redigerar nu så ni kan ju inte läsa*dummast*


har nyss betalat skjussen i lördags och de känns sköönt, då kan man räkna bort den =) en del av det iallafall. längtar tills på fredag då det säger klirr i kassan, elr vad man ska säga.

vad ska betalas dådå? hmm. faktiskt ignenting vad jag vet än så länge. sen på lördag får jag ju pengar av malin, barnvaktspassning igen.

så till helgen blir det lugnt. fredag blir det stan/birsta för shopping lite iaf. ska höra med pappa om jag kan få pengar till avslutningskläderna. funderar på vad jag ska ha, tips?


mat nu!

Av stina passi - 26 maj 2008 13:23

alltså jag har ju inte sett charlottes framträdande i eurovision finalen förrän nu. Alltås det var ju helt värdelöst. nästan så jag skulle kunna göra det bättre själv. men visst, kan inte bli bra jämt. Hon lät ju bra när hon sjöng i sverige,va hände nudå?


och snälla björn gustavsson.. det är bara sverige som förstår att du är rolig. du hade inte behövt göra sådär i teve. sådär


där kom mina reáktioner.. lite sent. haha

Av stina passi - 26 maj 2008 12:34

uppdaterade inget igår, sorry! lördagen var iaf helt okej med mina bästa :) även att polisen försökte ta mej? dom jävlarna... tur som var så hade jag inget i min väska :P asså alkohol men de kunde ju ha vart..


nu ska jag krama leija

Av stina passi - 24 maj 2008 14:50

med dom bästa ;)


jag älskar min johannes


VAR SÅ JÄVLA skönt att vara i härnösand igår, spelar ingen roll att det är livat pga barnen där, det är så mkt skönare känsla där än i stan =) man mår liksom bättre där. harmoniskt. haha fjantig jag lät men såär det ju.

träffade sötkattisarna =) sååå ´mysiga <3

Av stina passi - 23 maj 2008 16:23

mförresten, ligger ju en bild på mig nedan, det ser ut som om jag har gröna ögon..:o de visste inte jag.....

haha =)

Av stina passi - 23 maj 2008 16:22

åker till hsand nu så =) skriver nog mer imorgon, eller söndag. ska ju festing imorrn så får se :D


PUSS!

Av stina passi - 23 maj 2008 10:57

Här är en bild på kattungarna som jag ska snosa på ikväll=)

ni måste ju bara vilja ha en!!=) OM ni är intresserad så släng iväg en kommentar bara =)


Ovido - Quiz & Flashcards