Alla inlägg den 1 april 2008

Av stina passi - 1 april 2008 08:44

Ja det är första april idag då, fast jag tror inte jag ska lura någon ;) haha det får jag se senare.. ska springa ner nu och se om älsklingen är här.

Nu har jag precis läst klart ena halvan av "ett öga rött" som vi ska läsa på 2 veckor med frågor som hör till.

Idag ska jag träna efter skolan, sen ska jag åka den långa resan till lucksta. fy vad tid de tkommer ta. Är nog inte hemma förren runt 6 tiden, beroende på vilken buss jag tar hem förståss. Ju tidigare desto bättre.


Har nyss sökt lite jobb också. Man kanske ska ta och söka de på subway? vad tror ni? Det är kanske lite väl stressigt för mig där? och tänk om jag gör fel!? :(


Johanna försökte nog lura angelica förut också, fast hon är inte här. Haha synd hon inte gick på det ;)

men jag tror faktiskt hon har tomtar under sin säng, or what?:D Johanna kankske har brytit benet ?:O


Jaja nu ska jag sluta dilla goja. Hörs senare ikv. Promis!:D


jag älskar dig johannes

Ovido - Quiz & Flashcards