Alla inlägg den 4 april 2008

Av stina passi - 4 april 2008 18:01

Like indecision to call you
And hear your voice of treason
Will you come home
And stop this pain tonight?



Ja nu åker jag iallafall :) Älskling om du läser dethär så ringer jag ikväll :)

Älskar dig mest gubben <3

du är allt !!



Av stina passi - 4 april 2008 16:25

Jaa idag äre fest på G iallafall! Ska till jennie sen vid 6 ngn gång kanske. Ska börja sminka mig och så snart iallafall så man inte ser ut hur som hellst sen :) Ska börja byta om också, de brukar annars bli i sista sekunden.

Kameran är på laddning också, har fixat minneskort så nu kan jag ta mer än 2 bilder haha.


Vart har alla läsare tagit vägen?


Ja men nu ska jag inte slösa mer tid här. SKriver väl mer inatt kanske. Fördmodligen imorgon.


Ha de så kul ikväll alla då


kram

Av stina passi - 4 april 2008 10:04

JAA jag vill färga håret, men jag kan inte. jag borde inte och jag får inte. håret säger emot iallafall hehe. Slitet som de är så borde det inte färgas på ett tag. Någon som vet vad man kan göra mot slitet hår?


Nu har vi precis haft svenska, har fortfarande iofs men jag är klar med allt, o vi ska tydligen städa?

Jaja. Längtar till ikväll också, funderar starkt på att åka hem tidigare men jag måste gå på skolan andra lektionen o redovisa ;/ shitt.. aja :)

det går nog bra de, johanna o angelica får sköta snacket ;)

Nejdå jag ska göra min lilla del av arbetet också, som jag redan gjort iofs eftersom jag skrev all text :P o johanna gjorde pppresentationen.

O angelica har bara suttit där och sett söt ut, btw ligg med mig?


haha nejdå skämt åsido. Jag ska sakna min älskling lite nu, jag saknar honom extreeemt mycket !! Älskling, JAG ÄLSKAR DIG! MEST!!


http://storken.myminicity.com/


Gå in där så bli älsklingen glad :) en ganska rolig sida faktiskt.


Skriver lite mer sen, ha de bra alla.



Av stina passi - 4 april 2008 09:27

http://storken.myminicity.com/ gå in där :)

Ja idag är det fredag :) idag ska jag nog festa med älsklingarna:)

Får se hur de blir :) o imorrn skaja vara barnvakt tror jag om Malin fortfarande behöver det vill säga .

Saknar redan min älskling, men träffar ju honom på söndag..

Då ska vi mysa o gå på bio ..

Ska dra nu :) skriver mer ikväll =D

Ovido - Quiz & Flashcards