Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Jag vill färga håret!

Av stina passi - 4 april 2008 10:04

JAA jag vill färga håret, men jag kan inte. jag borde inte och jag får inte. håret säger emot iallafall hehe. Slitet som de är så borde det inte färgas på ett tag. Någon som vet vad man kan göra mot slitet hår?


Nu har vi precis haft svenska, har fortfarande iofs men jag är klar med allt, o vi ska tydligen städa?

Jaja. Längtar till ikväll också, funderar starkt på att åka hem tidigare men jag måste gå på skolan andra lektionen o redovisa ;/ shitt.. aja :)

det går nog bra de, johanna o angelica får sköta snacket ;)

Nejdå jag ska göra min lilla del av arbetet också, som jag redan gjort iofs eftersom jag skrev all text :P o johanna gjorde pppresentationen.

O angelica har bara suttit där och sett söt ut, btw ligg med mig?


haha nejdå skämt åsido. Jag ska sakna min älskling lite nu, jag saknar honom extreeemt mycket !! Älskling, JAG ÄLSKAR DIG! MEST!!


http://storken.myminicity.com/


Gå in där så bli älsklingen glad :) en ganska rolig sida faktiskt.


Skriver lite mer sen, ha de bra alla.



 
 
caroline

caroline

4 april 2008 12:02

hej :) såg att du hade skrivit i min blogg. jamen, det blev jag ju! visste du inte det? :P

http://www.carroline.bloggagratis.se

 
caroline

caroline

4 april 2008 14:04

jaha, okej!
ja, precis. det va macke eller vad han nu kallas för?

http://www.carroline.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards