Alla inlägg den 7 april 2008

Av stina passi - 7 april 2008 20:38

spassi.blogg.se !

skriver även där, kmr trappa ner på atngin här elr där:P

Av stina passi - 7 april 2008 17:53

Har jag och älsklingen varit tillsammans nu :) Såå lycklig!

Känner btw redan stor saknad av bloggagratis, känns mer roligt att skriva här, varför vet jag dock inte..

Kanske för att det är så enkelt här, :) och här ser jag ju tillochmed hur många som läser! hur fränt är inte det.


Har varit och tränat idag och idag pumpade man på rejält.. har höjt till 70 kg nu på benen oh shit va de är tungt..aja man vänjer sig. Ställde mig även på vågen idag och det var verkligen en glad överasskning!

5-6 kg kvar nu bara.. det kanske inte syns så mycket men det känns att det har försvunnit en del... ja mena 7-8 kg har ja ju redan fått bort.. så om 5-6 kg så SKA jag vara smal.. men man vet aldrig :P kan behövas mer än så..

beach 2008 her i comE1 haha.


bjuder på en bild på mig o älsklingen :)

Ovido - Quiz & Flashcards