Alla inlägg den 15 april 2008

Av stina passi - 15 april 2008 20:48

Det har ju varit så konstiga STORA fina fåglar som har sprungit runt johannes nu här i några dagar , och vi har hela tiden gissat va de kan vara .. först orrar.. sen tjädertupp.. men nu vet vi att det var fasaner!

Dom är ju tydligen lite ovanliga att se.  Har aldrig sett en sån förut iallafall.


Jag och Johannes skulle egentligen räkna matte idag men det verka inte bli något av- för jag är så trött. Har försökt sova ett tag, enda sen jag kom hit men inte då. Åt middag nyss också. sen middag idag. men GOTT var det.

Tortellini, min favorit som Johannes mamma gör. MUMS! Fast idag var det Johannes älsklingen som gjorde den.


Hmm.. vad kan man göra resten av dagen då? aja!

Skriver kanske en rad innan jag går och lägger mig! 

Av stina passi - 15 april 2008 14:51

Ja 40 minuter kvar av denna dag i skolan. Sen ska jag ut i solskenet! ska åka och träna sen efter det tar jag nog en promenad till bussen som ska gå till matfors :) ska bli skönt!


Jag är så shoppingsugen ;o

Av stina passi - 15 april 2008 12:32

Jag har varit och gjort mitt syntest precis. Gick fort och smidigt så. Klarade det med full pott iallafall!


Ska få tag på pappa också så vi kan fixa ett såntdära 400kr/pers så jag får övningsköra. Ska väl prata med sara+emma också så vi kan gå samtidigt.

Och johannes och katarina, så man får många att köra med;)

När jag är hos mamma kanske man kan boka in emma någon dag osv, och jag får ju snart mitt övningskörningsbevis!


Btw jag längtar så mycket till gran canaria :P jag som ALDRIG varit utomlands!

Av stina passi - 15 april 2008 10:10

Ja dagens. Har Engelska nu och jag är KLAAR. så skönt. eller svenska? elr vafan har jag? äh.

Ska iallafall göra ett nytt syntest på lunchen och jag ska även ÄTA nått.

trevligt.


Är så jääävla hungrig så de är inte SANT ååh.

ska träna idag efter skolan också men har världens träningsverk sen i förrgår huua. ASont i axlarna.

Och ont i magen.


Hoppas jag vinner dendära mysdressern nu =D!!

Hjälpa Johannes med matten idag också btw, :)


skriver ikväll / senare! :D


http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=O020O0Y0M0586672C47133Y2717

Av stina passi - 15 april 2008 09:30

" Jag är med och tävlar om en snygg mysdress hos Lily, i samarbete med modeakuten.se

HÄR kan ni se vilka färger man kan välja mellan.

Önska mig lycka till och klicka här för att delta du också!"

Ovido - Quiz & Flashcards