Alla inlägg den 2 april 2008

Av stina passi - 2 april 2008 22:49

Ja det är verkligen april. April låter liksom, sommar i mina öron :P det är liksom 3 hela månader sen det var jul/nyår, och det är .. 2 månader kvar i skolan? Fuck vad skönt!


Vi har börjat en ny kurs också, näthandel, som för övrigt är ,på en skala 1-10 ------1000 så tråkig är den. Men men man ska ju ta sig igenom den också.

Jag tror jag kommer få godkänt, om inte mer i alla ämnen nu i ettan. Är 100% säker på det faktiskt. Har ju redan ett MVG klart iaf.. Sen får man se hur bra man har varit i dom andra ;)


Ja efter skolan idag så solade jag,johannes,calle och martina, på bling och usch det var inte bra alls. vart inte ens lite brun. tycker jag iallafall. o dyrt var det. Näe nästa gång blir det pigmenthuset.. as always.


Vart lite lätt förbryllad idag på clas olsson när jag var där med johannes o sebastian o kollade på nån adapter? aa kollade på nått iallafall så får jag ett sms av Syster Emma." snatta inget nu :)" . Kollade efter henne som en tok men ingen emma såg jag :P Skickade ett sms hur i fanken hon kunde se mig.

" Johan sitter i kamerarummet :) " själv var hon hemma. haha måste ha sett jättedum ut när jag letade efter henne.. ja johan roade sig säkert med det iallafall hahah.


Imorgon MÅSTE, MÅSTE MÅSTE jag träna:P åt alldeles för mycket mat idag så det måset bört, bört bört. Har btw inte ens kollat åt godis idag heller=) dock syndade jag på den biten igår. Men bara lite. Pyttepytte. Tänkte köpa lite godis tills nu när jag är barnvakt, men det skippade jag duktig som man är. Hade typ inte ätit mat på flera dagar när jag åt idag :P magen vart nog rätt chockad eller nått.. Har ju druckit typ "ätit" bantningsgrejor. Men shit jag måste passa mig för anorexian tror jag, varenda dag får jag liksom försöka komma ihåg frukosten, som jag äter typ en halv macka. en hel om jag har tur annars en portion havergrynsgröt. så den sjukdomen måste man passa sig för. Fast min kropp skulle nog inte lida av LITE anorexia iaf , bara lite. .


Vågen börjar peka mer och mer neråt iallafall och jag har fått fetaste vadmusklerna :S inte vad jag har varit ute efter men det är sånt man får ta när man ökar vikterna för mycket ..


Drömde för övrigt världen sjukaste dröm inatt, huaa! Drömde typ att Emma och Johan hade någon försenad bröllopsfest, och jag förstörde den! Typ emma och johan hade tydligen skaffat massor med kattungar, som de hade stängt in för att de inte skulle störa, o ja öppnade dörrn dit o de va minst 50 st kattungar. Helt seriöst. :P sjuka drömmar man kan ha.


Jaa katterna förstörde iaf allt.. Men men JUST DET JA!! åååh har sett världens sötaste kisse idag , ååh huuua en devon rex assöt, lägger upp en bild på en sådan också, inte samma men ser ut precis så typ,en liten kissekattunge. Jättegosig och fumlig! Det ramlade omkring o hade sej .. busig och gosig och den bet mig i knät! det aset..


Ja ja nu ska jag ta och fördriva tiden på annat skojsigt.

Skriver mer imoron , då jag förmodligen ska få träffa min faster!=) puss och kram!




Av stina passi - 2 april 2008 12:11

JaG måste ha någon som kan klippa mig, typ nu!! Vet någon om någon somkan klippa bra? alltså klippa upp, tunna ut osv? ja vet inte om ja kmr ha råd med en riktig klippning ;o inte än iaf..


klippte av mig mitt eget hår i söndags tror jag de var, hua var så otroligt slitet så jag hade inge val :/

 klippte väl av en 5-6-7 cm, men nu måste jag verkligen klippa meej ! resten av alla längderna jag har i håret måste också klippas!

Av stina passi - 2 april 2008 08:35

Jaa kära läsare

Igår var jag ut och körde moppe! :D den startade även på en gång typ ..behövde ladda batteriet bara. Sen var jag o tankade sen körde jag hem igen o gjorde ren den, men ska inte börja köra riktigt förren i slutet av denna månad, de måste bli liiiite varmare först iallafall.


btwtill familjen dehär:

vill ni veta vad jag önskar mej när jag fyller år/julklapp?:D

PENGAR!

för det kommer jag behöva, kmr behöva ca: 6000 till utlandsresan i december, har 2500 nu så d ´är en bit kvar(A) ahha:D

hoppas jag får sommarjob.. :P

Ovido - Quiz & Flashcards