Alla inlägg den 12 april 2008

Av stina passi - 12 april 2008 19:56

Jag ska klippa mig, och jag funderar på att klippa mig som bilden nedan, ska jag det ?:D


och snart har jag nog en ny blogg som min snälla bror ska fixa :) !!

Av stina passi - 12 april 2008 19:12

Åh vad jag är trött! Vaknade redan 5 imorse, trodde jag hade brottåm men det visade sig att jag inte hade det. För DET GICK INGEN BUSS kvart över 7 som jag trodde. Jävla skit sa jag då, ringde mamma och åkte hem.

Åt frukost duschade sen åkte jag 3 timmar senare igen.

Hit där jag sitter nu, hos johannes min älskling.

Och vi ska bara ta de SÅ JÄVLA LUGNT hela kvällen!

Mysa och sådär, fy vad skönt:D


sen nu tror jag våran resa till gran canaria är bokad ;p vart nå krångel men jag tror den vart bokad iaf. Men det blev senare än tänkt runt 8 januari tror jag? så är ett tag kvar men men!


Orkar inte skriva me, ska spela sims ;)


puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards