Alla inlägg den 5 april 2008

Av stina passi - 5 april 2008 17:01

Jaa trött som fan är jag nu kan jag ju bara säga. Ska snart dra på mig kläder för ska ta 17:56 bussen ner till stan o sen gå till therese där malin ska vara :)



Jaja inte ett ord


kram

Av stina passi - 5 april 2008 12:12

Ja kvällen igår blev som sagt inte helt lyckad.

Vi åkte ut ur jennies solaire ganska snabbt, (där vi var) o pga att en gubbe snuten? Jaha vi stack iallafall. Anna var med om en liten olycka pga att hon ville prata med gubben men han ville inte prata med henne. Slutade iaf med akuten till slut trots att det inte var så allvarligt.

Vi satt vid skönsmons skola eller nått tror jag, sen började vi snacka om att åka tll mig, alla var på från början men sen hittades det en riktig fest i allsta, trodde vi ja. När vi kom dit, 1 mil från civilistationen så var det inte en käftjävel i närheten, och mitt ute i skogen står vi. Jag fick även svårt att andas o hjärtklappning för dom som inte visste så LIDER jag faktiskt av nått som jag kallar skogsfobi , jag hatar verkligen skogen och jag skyr den så gott de går, jag är verkligen skitskraj för mörkret o djuren som finns där. (ja björnar mest). Och eftersom att jag hörde anna o maria berätta ngn dag i veckan att de sett björnspår där(dom bodde tydligen ngn stans där i närheten eller nått, sa nattis) så då fick jag bråttom att komma ut till vägen. Vi gick, o vi gick, o gick.. huua . inte roligt alls.


Fick skjuts, anna till akuten , (måste ju få skadorna dokumenterade o så?) o sen fick jag sjkuts hem. Sen skjutsade dom väl hem natts också, för hon var också med :) Och jag har aldrig varit lerigare. Man skulle kunna tro att jag ramlat eller något men jag hade verkligen inte gjort det. ASlerig var jag iallafall. Kul var det att träffa alla tjejer även om alla inte var så kul o träffa ;)

Ovido - Quiz & Flashcards