Alla inlägg den 3 april 2008

Av stina passi - 3 april 2008 21:08

Ja igår var jag som sagt barnvakt, gick bra =) blenda vaknade bara till runt halv 1 halv 2 ngn gång, men de var bara o gå in dit så la hon sej igen.. sen gick jag till skolan vid kvart över 8 ngn gång, mötte älsklingen, kramade han massa, sen hade jag matte + idrott. ska kanske va barnvakt på lördag me..

jag fick även mitt lilla damp på idrotten xD


Kan ju inte tygla mitt humör riktigt..


Sitter hemma hos Johannes nu=) faster siirkka skulle komma till pappa=) så de skulle bli livat så jagsover här istället.


Nu orkar jag inteskriva mer.

men det kanske johannes kan göra..eftersom han ttydligen också använder min blogg;)


hihi.


älskar min johannes:)


angelica pudding,ligg mäme?



Av stina passi - 3 april 2008 15:14

alla stinas läsare gå in på denna sida :)  http://storken.myminicity.com/ det växer en invånare för varje som går in på den länken . nu kommer stina mörda mig för jag gjorde ett inlägg i hennes blogg :P

Ovido - Quiz & Flashcards