Alla inlägg den 9 april 2008

Av stina passi - 9 april 2008 22:02

Ja nu är man på tophumör igen! Pappa pratade med mig, lät även glad när jag ringde! Får se om de sitter kvar när man kmr hem en stund imorrn..


Och jag kanske ska skaffa en blogg - en gång för alla - men en som magnus ska fixa för de blir ju lite roligare med en adress som kanske inte alla har.

Men nu ska jag sätta mej och vänta på att johannes ska logga in.


åh heaven on earth alltså:D nu vart allt sådär bra som de alltid brukar vara!



Kramen på er


ps! jag tar bort blogg.se nu, bloggagratis var som sagt lättare. >,< ds!

Av stina passi - 9 april 2008 19:41

Allt är bara skit ju nu de enda som betyder nått är Johannes.

Pappa är på jobbet, jag är ensam hemma här.

Ska snart stänga av datorn, packa ner den och gå till bussen.

Jag vet inte varför.

Jag har inte gjort något fel.

åh..


Av stina passi - 9 april 2008 17:41

jag kommer springa in i väggen o bara ramla itu
innan jag fattar va som hänt, vilka broar jag bränt
brukar va svartsjuk som få, men de va värre då
när du lämna mig ibland blev hela världen grå
jag vet knappt va som är bra med mig
varför du kämpar på o bara vill va med mig
men sanningen bakom ridån är nåt jag ibland ser
det är då jag hatar mig själv, för jag är patetisk..  du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu ..

Av stina passi - 9 april 2008 16:59

ja jag mår ju som sagt inge vidare. Vet inte varför men det är en effekten ett bråk har på mig.

Känns inte som att det finns någon man riktigt kan prata ut om det med heller. Vad ska jag göra? Som sagt jag bråkar fortfarande med far min.. eller vad man ska säga att vi gör.. jag pratar med han men får inte så mkt svar om man säger så.

Det är om en så liten sak så jag blir så less. Aja ska ju snart till mamma man får väl se om han hör av sej nått då.. annars blir de väl som sist vi bråka.. mamma i ett halvår.. jaja de löser sig säkert..


Verkar inte som om att jag kmr fastna för blogg.se iallafall.. kan lika gärna göra en egen hemsida för de va inge kul att skriva där.. bara att göra designen..


Bloggagratis is the shit :)


jaja iallafall. Ska väl sitta här hemma tills 8 ca. Då ska jag dra mig mot stan och vara barnvakt. tjänar 300 så de är inte fy skam..

Saknar redan min johannes.. Hans kramar igår var så betydelsefulla för mig. Att en kram kan få en att må så bra? Skulle behöva några sånna nu iallafall.

Skulle VERKLIGEN behövas!


Vad ska man mera säga.. finns inte mycket. Jo, imorgon har vi matteprov. med ann!..

trevligt 8-) hoppas rektorn har snacka med na. Btw,

lägger upp en bild på min tungpiercing också.. :P


LOVE, LOVE, LOVE, SEX, SUNSHINE! ja jag vill ha sommar.... 

Av stina passi - 9 april 2008 10:44

Jaa.. onsdag då.. och jag bråkar med pappa..


kul liv jag har,,

orkar inte skriva.


är på sugit humör.....


Ovido - Quiz & Flashcards