Direktlänk till inlägg 9 april 2008

vad är det då som står i vägen för att vara lycklig nu?

Av stina passi - 9 april 2008 17:41

jag kommer springa in i väggen o bara ramla itu
innan jag fattar va som hänt, vilka broar jag bränt
brukar va svartsjuk som få, men de va värre då
när du lämna mig ibland blev hela världen grå
jag vet knappt va som är bra med mig
varför du kämpar på o bara vill va med mig
men sanningen bakom ridån är nåt jag ibland ser
det är då jag hatar mig själv, för jag är patetisk..  du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards