Alla inlägg den 19 april 2008

Av stina passi - 19 april 2008 14:44

:D japp, idag har jag, jacob,leija och marcus en stund varit på tivoli(tattartivolit i nacksta) ...

Men kul att se ungarna ha så kul iallafall:D världens sötaste syskonbarn har jag :)


Och jag åt lite sockervadd(a) faaan va gott!!!


jaja kommer bilder från tivolit sedan, med dålig kvalite för min mobil är inte så hajj på dedära.. P 

Av stina passi - 19 april 2008 09:27

Jag gör faktiskt det Johannes, jag älskar dig.

 

 

Av stina passi - 19 april 2008 09:23

är såå trött just nu så det är inte sant. Hua!

ska snart kliva upp och äta frukost..


Förresten ni alla snälla läsare, vill ni bli medlem här för minskull?

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=36950

Vill verkligen jättegärna ha lite mer poäng!

och det funkar faktiskt!
Du kan vinna biobiljetter, presentkort och du får poäng genom att delta i vissa erbjudanden, bra va! '


en bild på det nya håret, inte så bra dock:)) 

Av stina passi - 19 april 2008 00:11

Ja ikväll har jag varit med mina högt älskade älsklingar Jennie och Ida . Jag och jennie var peppad som fan på att åka på fest men inte då, så vi satt och drack calippo ahahhah!

Så jävla gott alltså, smirnoff med nån smak? gott iaf!

SKa bjuppa igen Jennie någon gång när jag kan, hon bjuder mig så ofta :)

Så man måste ge igen lite, fast, hon fick faktiskt en glass av mig...


Hahah BTW


man kan inte knulla myror i pastejköket -,- 

Ovido - Quiz & Flashcards