Alla inlägg den 14 april 2008

Av stina passi - 14 april 2008 20:23

det är min älsklings program de. haha så söt när han sitter där och skrattar för sig själv.


Och vi har nyss gjortansiktsmask och jag har cyklat lite :) tänkte att man ska ju träna en halvtimme om dan så:P eller röra på sig så mkt åtminstonde. Tänk vad lite det är egentligen?


Åh det känns som att det är värsta nära till Januari nästa år haha :P längtar!! 

Av stina passi - 14 april 2008 09:40

Ja, jag har rast nu egentligen, jag har skrivit klart det jag skulle. Skulle skriva om två företag, så jag skrev om xcited (dom som gör sundsvallsdrakarna, eller ah dom var grunden till de) och NIlson group.


Idag efter skolan så ska jag vara med min älskling igen, Jag ska hjälpa honom med matten, eftersom jag är så smart ! Haha närå, men procent kan jag iallafall..


Ska iallfall börja spara nu som en tok iallafall. Ska nog sola någon dag framöver men sen ska jag lägga undan ALLA pengar!:P nästan.

pengarna jag får av malin för barnvakt jag har varit ska jag lägga undan dom får jag på fredag tror jag, sen får jag pengar av marcus på lördag för barnvakten då, antar jag och allt det ska jag spara undan.


Sen den 25 får jag pengar av sara för det jag lånade ut till henne och dom ska jag OCKSÅ spara undan! Så då har jag sparat nästan 1000 kr bara denna månad:D då fattas de bara 1000 så har jag redan betalat resan:P

'Sen måste jag spara ihop 1000 till teorin på körkortet också, damn it.

 jag måste ha ett sommarjobb!


PUSS!


http://storken.myminicity.com/ind

Av stina passi - 14 april 2008 08:40

Fyfan, hur kan man göra så? Vad tänkte man med när man håller på som han gjort? Mot ett litet barn?

Vart så jävla förbannad igår när man fick veta att hon hittats och att han har erkänt. Vilken idiot!!!

usch!


Igår var jag med Johannes på bio =) jättemysigt var det, men mina chips som jag köpt tog slut påengång .. haha, bions chips är så goda.

Vi såg iallafall 10 000 BC. Den var faktiskt väldigt bra, även om det inte riktigt var en film jag skulle vilja se i vanliga fall.


och åh! jag vill att de ska bli Januari. Så jag och johannes familj får åka till gran canaria!=D Har börjat spara nu, haha. Fast så farligt dyrt vart det inte endå.


Ska arbeta nu!=)

Ovido - Quiz & Flashcards