Direktlänk till inlägg 14 april 2008

Skola Skola och åter skola!

Av stina passi - 14 april 2008 09:40

Ja, jag har rast nu egentligen, jag har skrivit klart det jag skulle. Skulle skriva om två företag, så jag skrev om xcited (dom som gör sundsvallsdrakarna, eller ah dom var grunden till de) och NIlson group.


Idag efter skolan så ska jag vara med min älskling igen, Jag ska hjälpa honom med matten, eftersom jag är så smart ! Haha närå, men procent kan jag iallafall..


Ska iallfall börja spara nu som en tok iallafall. Ska nog sola någon dag framöver men sen ska jag lägga undan ALLA pengar!:P nästan.

pengarna jag får av malin för barnvakt jag har varit ska jag lägga undan dom får jag på fredag tror jag, sen får jag pengar av marcus på lördag för barnvakten då, antar jag och allt det ska jag spara undan.


Sen den 25 får jag pengar av sara för det jag lånade ut till henne och dom ska jag OCKSÅ spara undan! Så då har jag sparat nästan 1000 kr bara denna månad:D då fattas de bara 1000 så har jag redan betalat resan:P

'Sen måste jag spara ihop 1000 till teorin på körkortet också, damn it.

 jag måste ha ett sommarjobb!


PUSS!


http://storken.myminicity.com/ind

 
 
E

E

14 april 2008 14:41

1000kr till teorin på körkortet? Den kostar ju bara 290kr, om du nu inte tänkte göra om det lika många gånger som jag ;P

http://blendshe.bloggagratis.se

 
E

E

14 april 2008 21:04

Jo men pratar du om teoripaketet eller teoriprovet? För om det är teoripaketet du menar så kan jag tänka mig att det kostar ungefär så mycket, men teoriprovet kostar 290kr i alla fall :P

http://blendshe.bloggagratis.se

 
E

E

15 april 2008 19:43

Jo det är teoripaketet :) Jag går på Stenstans trafikskola.

http://blendshe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina passi - 27 april 2009 12:16

haha hej hej! stinaeipassi.blogg.se ska de ju va :D

Av stina passi - 15 oktober 2008 11:38

stinaeipassi.blogg.se :)   "ny" blogg. inte så ny. men ny.   ...

Av stina passi - 4 augusti 2008 18:57

Har ni glömt mej va :o stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 28 juli 2008 00:08

stinaeipassi.blogg.se

Av stina passi - 27 juli 2008 11:02

stinaeipassi.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards