Alla inlägg den 20 april 2008

Av stina passi - 20 april 2008 22:20

jaa nu har man sett sanningens ögonblick, vilket jävla program,.

ska se ngn film nu :)


kul med MÅNGA :O läsare ! :D 

Av stina passi - 20 april 2008 15:16

" Jag är med och tävlar om detta söta sommarlinne hos Lily, i samarbete med evasunderklader.se
Önska mig lycka till och klicka här för att delta du också!"

Av stina passi - 20 april 2008 11:05

Jaa orkade inte uppdatera så mycket igår, men jag var iaf barnvakt! :) åt gofisarna Jacob o Leija. Jag o Jacob låg o tittade på 2 filmer, Simpsons och Torkel i Knipa. Egentligen så är väl inte de nån barnfilm men men, den tyckte han iallafall var rolig :)


Idag så ska jag vara med dem ett tag,sen såkommer min älskling hit !<3 mysigt mysigt mysigt. Saknarhan en massa.

Nu ska jag ta och sova ett tag, känner av någon yrsel vilket jag hellst inte vill. ;o

Ovido - Quiz & Flashcards