Alla inlägg den 16 april 2008

Av stina passi - 16 april 2008 19:49

= aggressionerna försvinner!=D

Måste lägga undan massor med pengar den här månaden till utlandsresan också, så att jag har det :)

Eftersom jag får 500 för barnvakt + så ska jag ha igen mina 300 från sara. Nä men gud jag ska inte prata pengar ;o


Iallafall. Tvättar min jacka just nu, eller den håller på att torka vilket kommer ta sin lilla tid. Det kommer ta runt 2,5 timma (för då tar tvätttiden slut) så då kan man hoppas att det är torr då iallafall. + resten av mina kläder.

Mamma är nere på affären och köper havregryn, för annars får inte jag någon frukost :( synd om lillmej. haha, not.

Vi ska klippa oss på fredag också, samma tid samma ställe! Mysigt att göra något med mamma :)

Då ska vi även käka resturangmat och sen på kvällen ska jag ut :) Yeah!


Jaja. ska traska iväg nuja ;P haha PUSS!

Av stina passi - 16 april 2008 17:12

Ringde nyss cafe charm i birsta.  Ska ringa tillbaka dit imorgon.

Hoppas.


Kanske man åker till gran canaria endå. Eller inte. Eller kanske. eller åh, jag vet inte.


Men troligtvis så åker jag dit endå. Pengar ordnar sig nog.. Tror jag. Hoppas jag. eller. ah.


pussen..


´ps! håll tummarna nu för att Erica klarar sin uppkörning imorn! :) ds!

Av stina passi - 16 april 2008 15:28

Men varför jag är det tänker jag itne dela med mig med er.

En sak är iallafallsäker och jag skiter verkligen i gran canaria nu. Jag orkar endå inte åka dit.

Kommer förmodligen vara tråkigt där och jag slösar hellremina pengar på något annat. Johannes kan träffa någon annan att ta med dit.

för jag gör det inte iallafall.


PGA pengar pengar pengar. 4000 finns liksom inte i en 16årings värld.

inte att tjäna in utan jobb, utan någonting. Jag måste liksom ha pengar själv också eftersom 1050 är allt man får på en månad.


Ha ett bra liv för det har absolut inte jag. - det suger -

Av stina passi - 16 april 2008 13:52

Nepp det blir det inte tror jag.

Kommer inte att ha pengar till det.

Ha de bra

hejdå.

Av stina passi - 16 april 2008 08:42

Min engelska suger. Och jag har nationella i det imorgon. Helvete.

Åh jag vill inte vill inte vill inte. Men måste.

Kan ju som sagt alltid klara G..


Skriver mer ikväll, har egentligen inte tid nu heller.

Ska ju skriva om näthandel egentligen men är klar, skulle

skissa en hemsida till 'pensionatet solgläntan', och det ska redovisas om 1,5 timme.. vad ska jag göra tills dess..?


Jaja , hörs ikväll ,

Förresten, tycker ni att jag ska ha mörkt eller ljust hår?


Ovido - Quiz & Flashcards